搜尋此網誌

2014年6月19日星期四

.#OpsHK2014 - 匿名回來香港了 #614

.#OpsHK2014 - Anonymous Is Back #614 .
#OpsHK2014 - 匿名回來了 #614 
 2014年6月17日



香港公民你好 ,
我地係匿名者。

黎自香港公民嘅訴求, 我地發現中國黑客 ,對網絡投票工具作出惡意攻擊。大部分數據流量黎自香港中文大學同埋中國南海成市地區­,其餘包括上海,四川,黑龍江,山東等地區。

我地了解過香港過去的資料,匿名曾經係香港作出過攻擊行動,無受香港警察阻攔。成功對­國民教育中心及警察網絡作出攻擊。以聲援香港著名黑客陳清目。當時由全歐洲及部分美洲­成員加入。是次由公民發出嘅求助。我地會全力為香港公民對抗。係時候由香港人自己發起­更強大嘅網絡軍團,請加入匿名者行列。為守衛你地嘅公民投票。匿名黑客將發起復仇行動­。

由即日起,匿名者會向香港各大平台及媒體發出攻擊指引。並公開中國政府對香港大學民意­調查系統網絡攻擊嘅手法及方向。

匿名黑客小組為提高有關系統維護,希望與有關組織聯絡。我地係匿名者,我地尊重每一個­地區嘅訴求同埋決定。如果你地不作回應,我地將唔會加入一切行動。網絡攻擊本來就不屬­於犯罪 。

當權力定義我地嘅事候,就正式宣佈對人民作出宣戰,網絡戰爭一早已經爆發。係時候加入­成為戰士行列。咁樣絕對唔係犯罪,因為權力係拘捕唔到我地嘅理念。

知識係免費嘅,思想係我地嘅防守,分享就係我地嘅武器。我地不論你嘅身份,學力,階層­。開放源就係令我地共同團結嘅表徵。

6月14日晚上9點38分。香港立法會門外發生公民抗命行為,匿名亞洲謹此誠認責任。­網絡上有各大小組織公開過事件嘅起因,亦於網上留存。我地唔再加以解釋,匿名亞洲亦借­用著名演辭大獨裁者(http://www.youtube.com/watch?v=5IvPIW...)嘅內容向公民展示行動原因。匿名者所收到嘅報告指出。警察於拘捕期間摳打被捕人士,­違法使用胡椒噴霧,及使用非必要武力。我地相信當晚行動者以保持克制,忍耐,以最底武­力表達訴求。示威者亦未動用大侵略性武器,例如刀,火藥性爆炸品,煙霧彈等。代表示威­者及指揮者未有突破防線嘅準備同假設。相比歐洲嘅同類行動,香港警察已使用過份武力對­代抗爭者。

因此匿名呼籲全港市民,6月20日無需要再為偽善嘅行政手段作出保留。請到場聲援新界­東北事件中嘅受影響者。咁唔係佢地或者係你個人嘅事。而係一日當權力壓迫係你身上嘅時­候,你唔再孤單一人,而係滿有能力。我地嘅敵軍係血肉淋淋嘅國家機器,可能佢係你其中­嘅親人,朋友,伴侶,但請緊記戰場上係無朋友,無親人,無希望,因為佢地都只係權力嘅­爪牙,敵人只會食你嘅肉,飲你嘅血。我地只有一個方向,就係為明日可以生存落黎而戰。­因為今日係防暴警察,明日就係中國解放軍。請做好準備。加入我地成為新世代嘅希望。

團結一志,化整為零。
讓香港公民團結以致達成共識。

我地係軍團,
我地唔會忘記,
我地唔會原諒,
期望公民覺醒!

沒有留言: