搜尋此網誌

2015年9月30日星期三

教皇方濟向聯合國大會的演說 ( 我奉自己的名來 )

濟向聯合國大會的演說大受歡迎:
 `I come in my own name`
`我奉自己的名來`

約翰福音 5:43 
我奉我父的名來了,你們並不接納我;若有別人奉自己的名來,你們倒會接納他。 
John 5:43 
 I have come in my Father’s name, and you do not accept  me. If someone else comes in his own name, you will accept  him.




Address by His Holiness Pope Francis to the United Nations General Assembly
教皇方濟向聯合國大會的演說
2015年9月25日



沒有留言: