搜尋此網誌

2016年6月30日星期四

電話洩漏! 所有美國人民都要看這! 2016年6月新世界秩序曝光!

Phone call leaked! All USA people need to see this! JUNE 2016 NEW WORLD ORDER Exposed! pls share 
電話洩漏! 所有美國人民都要看這! 2016年6月新世界秩序曝光! 請分享 
2016年6月25日



Nibiru X行星: 俄羅斯部隊準備東岸事件即將2016年8月發生 紅旗!

NIBIRU PLANET-X: Russian Troops Preparations East Coast Event Imminent AUG 2016 RED FLAG! pls share 
Nibiru X行星: 俄羅斯部隊準備東岸事件即將2016年8月發生 紅旗! 請分享 
2016年6月17日




Final Alert!! AUGUST 2016 it is expected NIBIRU PLANET-X to move the axis of Earth (pls share ) 
最後警報! 預計Nibiru X行星在2016年8月移動地軸(請分享) 
2016年6月23日



2016年6月29日星期三

(英鏈) 噴射氣流穿過赤道

Jet stream crosses the equator 
噴射氣流穿過赤道
 Posted by TW
 The Watchers
 June 29, 2016



A post about the jet stream now crossing the equator, published by Robert Scribbler yesterday, is making a lot of noise on social networks today.
昨天由Robert Scribbler 公佈,一篇有關噴氣流現在穿越赤道的貼,今天在社交網絡帶出很多聲音。
In his post, titled “Gigantic Gravity Waves to Mix Summer With Winter? Wrecked Jet Stream Now Runs From Pole-to-Pole,” Scribbler writes:
在他的貼文,題為:“巨大重力波會混合夏天與冬天? 失事的噴氣流現在從北極運行到南極,“Scribbler寫道:
“The Jet Stream now has redefined all boundaries — flowing at times from the East Siberian Sea in the Arctic across the Equator and all the way south to West Antarctica.
“該噴氣流現已重新定義所有邊界 - 從北極的東西伯利亞海現時流越赤道及全速向南至南極洲西部。
That’s bad news for seasonality...
對季節這是壞消息...

Unprecedented. Jet Stream Crosses Equator.
史無前例 噴射氣流穿過赤道
2016年6月28日





http://thewatchers.adorraeli.com/2016/06/29/jet-stream-crosses-the-equator/

2016年6月28日星期二

聯邦緊急事務管理局承包商預測食物價格飛漲395%引起社會騷亂

FEMA Contractor Predicts Social Unrest Caused by 395% Food Price Spikes 
聯邦緊急事務管理局承包商預測食物價格飛漲395%引起社會騷亂 
2016年6月27日



怪事在以色列發生

Something Strange Happening In Israel 
怪事在以色列發生 
Israeli News Live
2016年6月27日



2016年6月27日星期一

夏季混亂剛剛開始了!奇怪事件全球展開!

Summer Of Chaos Has Just Begun! Strange Events Unfolding Worldwide!!! 
夏季混亂剛剛開始了!奇怪事件全球展開!
 2016年6月23日



在火星、月球和地球上的外星整體巨石!! UFO之謎

Alien Monoliths On Mars The Moon And Earth!! UFO Mysteries June 2016 
在火星、月球和地球上的外星整體巨石!! UFO之謎 
2016年6月



脫歐導致全球市場拋售! 全球主義者輸了$1270億美元 五個國家想要離開歐盟!

BREXIT Causes Global Market Selloff! 5 Countries Want OUT of EU! 
脫歐導致全球市場拋售! 五個國家想要離開歐盟! 
2016年6月24日





Brexit Wins! Globalists Lose! | United Kingdom's EU Referendum
脫歐獲勝!全球主義者輸了! | 英國的歐盟公投
2016年6月23日



德拉科蜥蜴人在我們中間 - 旋轉下降的科技

The Draco Reptilians Among Us - Vril 
德拉科蜥蜴人在我們中間 - 旋轉下降的科技 
2016年6月23日




Q : 有人說Dulce下面的實體並非全是來自於地球以外。他們實際上是蜥蜴或爬蟲類後裔 ,就像Velociraptors 或Stenonychosaurus Equallus--- 一種類似於蛇的族類,如同在創世紀第3 章內暗示的。
是的,一些' Reptoids '是這顆行星的原住民。外星種族的“統治階級”就是爬蟲類(reptilian)。米黃色或者白色的那種叫做DRACO,其他的爬蟲人是綠的,有一些是棕色的。他們是住在地球地下的古老種族。Draconian裡的生物也許就是聖經裏誘惑夏娃的大蛇。爬蟲人認為他們才是Terra真正的原住民。也許他們就是我們所說的墮落天使,要麼不是,不管怎樣,我們倒成了非法佔有地球的人。

美國道西地底外星網路

2016年6月24日星期五

號外:脫歐引發大規模市場混亂 - 全球閃電崩潰現正發生!

BREAKING NEWS: BREXIT TRIGGERING MASSIVE MARKET CHAOS - GLOBAL FLASH CRASH HAPPENING NOW!!! 
號外:脫歐引發大規模市場混亂 - 全球閃電崩潰現正發生! 
2016年6月23日




BREXIT: Soros Warns of 'Black Friday' If Britain Leaves EU
脫歐: 索羅斯警告如果英國離開歐盟會是“黑色星期五”
2016年6月23日



2016年6月23日星期四

大事不妙?! 聯邦緊急事務管理局正在準備動員他們的部隊

Is Something BIG Coming?! FEMA is Preparing Their Troops
大事不妙?! 聯邦緊急事務管理局正在準備動員他們的部隊
2016年6月19日




Something "BIG is COMING": FEMA JUST QUIETLY ACTIVATED CIVILIAN CORPS.
“大鑊嘢來臨”:FEMA剛靜靜地激活民團
2016年6月15日



切尼, 羅富齊和梅鐸開始在敘利亞開採石油

CHENEY, ROTHSCHILD & MURDOCH BEGIN DRILLING FOR OIL IN SYRIA 
切尼, 羅富齊和梅鐸開始在敘利亞開採石油 
2016年6月21日



2016年6月22日星期三

默克爾在哥達基地隧道開幕典禮暴露蜥蜴人(毒蛇之種)身份

Angela Merkel Exposed Reptilian at the Gotthard Tunnel's Opening Ceremony
默克爾在哥達基地隧道開幕典禮暴露蜥蜴人
2016年6月21日



REPTILIAN playing a role 
蜥蜴人扮演一個角色
2016年6月8日



2016年6月21日星期二

2017年的世界: 一些非常奇怪的事在繼續!

The World in 2017: Something Very Strange is Going On! 
2017年的世界: 一些非常奇怪的事在繼續!
2016年6月20日
 Jason A



2016年6月20日星期一

大警報! 由於俄羅斯,美國在防衛機制3! David Wilkerson的預言是否會成真?

Huge Alert! America on DEFCON 3 Due to Russia! Is David Wilkerson’s Prophecy Coming True? 
大警報! 由於俄羅斯,美國在防衛機制3! David Wilkerson的預言是否會成真? 
2015年3月17日



希拉莉肉隨砧板上! 米勒爆即使是特朗普也不敢掂的貪污!

Hillary is Toast! Miller Exposes Corruption That Even Trump Won’t Touch! 
希拉莉肉隨砧板上! 米勒爆即使是特朗普也不敢掂的貪污! 
2016年6月18日



報導說中情局作奧蘭多射擊瘋傳

Report Saying CIA Did Orlando Shooting Going Viral 
報導說中情局作奧蘭多射擊瘋傳 
2016年6月18日





No Blood, No Bodies in Orlando: “103 People Can’t Be Shot Without Real Evidence”
奧蘭多沒有血、沒有屍體:“無沒有真憑實據怎能103人被射擊”
Paul Craig Roberts
June 17th, 2016


100% PROOF Orlando Shooting Was a STAGED HOAX...This Is All You Need To See
100%證明奧蘭多槍擊事件是一宗編排的騙局...這是你需要看的全部
2016年6月14日





Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer
奧蘭多射擊 當他們以為他們不再被拍攝時放下傷者
2016年6月13日




http://www.shtfplan.com/headline-news/no-blood-no-bodies-in-orlando-103-people-cant-be-shot-without-real-evidence_06172016

2016年6月19日星期日

1611年占士國王聖經印有80卷經書,其中包括14卷偽經; 為什麼梵蒂岡於1684年從聖經移除14卷經書?

The King James Bible of 1611 was printed with 80 books, including the 14 apocryphal books 
1611年占士國王聖經印有80卷經書,其中包括14卷偽經 
2016年4月11日






Why Did The Vatican Remove 14 Books From The Bible in 1684?
為什麼梵蒂岡於1684年從聖經移除14卷經書?
The Unusual Routine
June 11, 2016

The REAL MAGIC of Solomon - ANCIENT SECRETS REVEALED (OCCULT SUPERNATURAL DOCUMENTARY)
所羅門的真正魔法 - 古代祕密揭示(隱匿超自然記錄片)
2015年2月15日




http://theusualroutine.com/2016/06/11/vatican-remove-14-books-bible-1684/

2016年6月17日星期五

我寵物山羊II搜尋 產生胡佛水壩

ipet goat ii search yields Hoover Dam 
我寵物山羊II搜尋 產生胡佛水壩 
2016年6月16日




ipetgoat googleearth
我寵物山羊谷歌地球
2016年6月16日



2016年6月16日星期四

滅世水平的事件在來臨!

World Extinction Level Event Coming! 
滅世水平的事件在來臨! 
2016年6月11日






2016年6月15日星期三

匿名 - 給世界各國公民的訊息 2

Anonymous - Message to the Citizens of the World II 
匿名 - 給世界各國公民的訊息 2 
2016年6月11日





Anonymous - Message to the Citizens of the World  
匿名 - 給世界各國公民的訊息  
2015年6月27日

2016年6月14日星期二

奧蘭多射擊騙局的危機演員可能是有史以來最差的!! (Redsilverj)


Orlando Shooting HOAX Crisis Actor May be the WORST Ever!! (Redsilverj) 
奧蘭多射擊騙局的危機演員可能是有史以來最差的!! (Redsilverj)
2016年6月13日





Orlando Shooting HOAX Desperate Crisis Actor Fake Crying EXPOSED (Redsilverj)
奧蘭多射擊騙局 努力的危機演員假扮哭泣曝光 (Redsilverj)
2016年6月12日




Orlando: America Under Attack By It's Own Government
奧蘭多:美國受到自己政府的攻擊
2016年6月13日