搜尋此網誌

2012年8月15日星期三

現在準備好... 2012年8月17日 - Nibiru!

GET READY NOW... AUG 17TH 2012 - NIBIRU!
現在準備好... 2012年8月17日 - Nibiru!
2012-08-09
IF TRUE..HERE COMES TROUBLE!!! MILITARY PERSONELL ARE BEING INFORMED AND SUPPOSEDLY ARE BEING MADE TO SIGN NON DISCLOSURE AGREEMENTS....WARN FRIENDS, FAMILY ETC...SAVE LIVES. Informants tell him Nibiru is incoming and will pass Earth by 5-10 earth diameters at it's closest soon (He gives dates). So about as far as the moon and this will cause many earthquakes.
如果是真的...這裡麻煩來了!軍事人員被通知及應在被要求簽署不披露協議...警告、朋友、家人等...拯救生命。知情人仕告訴他Nibiru在入來和很快將以5-10個地球直徑的最接近經過(他給了日期)。所以可能遠到月球和這,將導致許多地震。


Rapture Watch! Get Ready NOW!... AUG 17TH 2012...Wormwood? Planet X?
被提監察!現在準備好!... 2012年8月17日...茵蔯?X行星?
2012-08-09

沒有留言: