搜尋此網誌

2019年9月17日星期二

將軍澳女骷髏頭乾浮屍警方已確認為57歲高秀蘭,再被發現為831太子站失蹤者之一(更新)

將軍澳女骷髏頭乾浮屍警方已確認為57歲高秀蘭,再被發現為831太子站失蹤者之一

*先在831後失蹤,其後返回住所,再在9月6日失蹤,9月16日被發現經歷酷刑的屍體?

點解會係旺角 有街招尋人 而唔係 將軍澳
(失蹤日期和公佈的6日不符)


報失蹤唔係要等48個鐘架咩?
5號出走即日開file?



只不過係9月6先post出黎
唔代表唔關831事#:~(#mf
9月6日離開住所黎告失蹤

如果831失左蹤又點9月6日離開住所
贊成唔好亂link落831
到時佢求其搵到個cctv就KO假新聞
搞到831死人更少人信/質疑

但agree上面講 點解家人咁多日都搵唔到遺書
得警察搵到
問題 點証實 9月6日 失蹤 ?
家人報 ? 班狗講 ?
有冇人証實到 831 之後有接觸過佢 ?
佢住果度 cctv 應該見到佢架

會唔會 家人妥協 就畀返條屍 合理化佢死因 ?

浮乾屍 個頭又冇血肉 係咪有人割曬d 有棍傷血肉呀 ?

又點解 班狗 會係 旺角區 出尋人

有冇人可以話我知 死者本身做乜工?

-----
使唔使同佢屋企人對證吓
有機會全家都出咗事
佢家人得返排骨都認到
絕對有可能係夾埋
已收掩口費!
有機會
個頭得返骨,就算佢係我親人我都好難confirm到個認唔到五官嘅屍體係我識嘅人

-----
反而最恐怖係
9月6日失蹤
10日後條屍已枯乾?
頭部只得副骨
但紅色tee 大致完好?
淨係食頭唔食物?
定係頭係致命傷?#:-(#lm2
但係手腳無理由已枯乾
到底做左啲咩
我記得跳海死係唔記得係咪第二三日左右就會發漲浮上黎
如果我知識無記錯, 咁樣明顯唔係第一案發現場
而且咁後時間先見到遺書

我唔係想講死者喺邊到遇害
而係點解要張條屍製乾
無可能10日會自然枯乾
需要非一般科學先做到製乾效果

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/mbgarbX


新民黨區議員助理都出過po尋人,好詳盡,仲有警方印的文件㖭。
警方文件係 9月6日 10:45 離家,家人 9月6日 報警。咁點解會有街招話 9月5日 離家但街招下半部又有相同的 RN number?

Poey Cheung 你的資料很重要,這證明了失蹤公告是警方的創作物。
=====



將軍澳海旁驚現女浮屍 屍體枯乾僅剩骨頭
將軍澳唐賢街23號海旁,早上8時07分,有晨運客釣魚期間發現對開海面有一具懷疑人形物體漂浮,於是報警求助。水警及消防輪接報到場,在岸邊石隙撈獲一具女性屍體,屍體枯乾僅剩骨頭,警員經檢驗後證實屍體為女性,並檢獲她的一副眼鏡,暫未能確定其身份,警方正在場調查,調查死者身分及背景。
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1592098/%E5%8D%B3%E6%99%82-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E5%B0%87%E8%BB%8D%E6%BE%B3%E6%B5%B7%E6%97%81%E9%A9%9A%E7%8F%BE%E5%A5%B3%E6%B5%AE%E5%B1%8D-%E5%B1%8D%E9%AB%94%E6%9E%AF%E4%B9%BE%E5%83%85%E5%89%A9%E9%AA%A8%E9%A0%AD

【尋人】更新:將軍澳對開海面9月16日早上發現浮屍,證實事主為高秀蘭。

警方今日(9月7日)呼籲市民提供一名在將軍澳失蹤女子的消息。

57歲女子高秀蘭於昨日(9月6日)上午離開其位於將軍澳銀澳路的住所後便告失蹤,其家人於同日向警方報案。

她身高約一點五一米,體重約四十一公斤,瘦身材,尖面型,黃皮膚及蓄短灰曲髮。她最後露面時身穿紅色上衣,灰色短褲及白色鞋。

任何人如有該失蹤女子的消息或曾見過她,請致電三六六一 ○三一六或九六八三 四三三九,或電郵至rmpu-ke-2@police.gov.hk與東九龍總區失蹤人口調查組,或與任何一間警署聯絡。
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2571524376244047&id=420361564693683

資料整理:
乾屍奇案高秀蘭沉寃待雪
警方自編自導'失踨'?
https://autumnson-nwo.blogspot.com/2019/09/blog-post_422.html


太子站的這個是否高秀蘭?
https://autumnson-nwo.blogspot.com/2019/09/blog-post_509.html

高秀蘭事件連登仔話炒咗車,但我有兩個疑問 (真理越辨越明)
https://autumnson-nwo.blogspot.com/2019/09/blog-post_310.html


高秀蘭死亡事件是否和831有關,公道自在人心,這𥚃有進一步的資料由你自己決定
https://autumnson-nwo.blogspot.com/2019/09/831_19.html



沒有留言: