搜尋此網誌

2019年9月27日星期五

老毛: 誰是我們的敵人?誰是我們的朋友?


毛選開篇就說:
誰是我們的敵人?誰是我們的朋友?這個問題是革命的首要問題。
中國過去一切革命鬥爭成效甚少,其基本原因就是因為不能團結真正的朋友,以攻擊真正的敵人。
革命黨是群眾的嚮導,在革命中未有革命黨領錯了路而革命不失敗的。
我們的革命要有不領錯路和一定成功的把握,不可不注意團結我們的真正的朋友,以攻擊我們的真正的敵人。
我們要分辨真正的敵友,不可不將中國社會各階級的經濟地位及其對於革命的態度,作一個大概的分析。



呢位戴口罩的市民三句講左全晚重點:

1. 林鄭你話今晚要聽民意,但人地講左成三個月,過去三個月你都聽唔到,咁你今晚聽到咩?
2. 本人熱愛生命,唔會自殺。
3. 如果你會答我,你唔好叫我做「朋友」,我冇你呢啲咁嘅朋友。

仲有,佢第一句係:其實大家都知你地話唔到事(暗指中共背後控制)🤫 通透!
https://www.facebook.com/110776013598523/posts/133681444641313/

影片:
https://www.facebook.com/100041326821115/posts/127560878631472/




沒有留言: