搜尋此網誌

2019年9月28日星期六

唔係弱智到信呢種文宣丫化,擺到明係鬼做出嚟幫警甴,氹你俾料爽手些

唔係弱智到信呢種文宣丫化,擺到明係鬼做出嚟幫警甴,氹你俾料爽手些,必要時誅九族都不用花時間查。
在路西法效應下,恐怖囚室怎會有惻隱之心的人?即使如文宣所講有一兩個吧,置身目撃咁多不可告人的秘密,同儕强姦必定叫你姦埋一份,拒絶的話便被懐疑,稍有異動就會被自殺,須知道他們也是一個命運共同體。

=====


【闢謠】
你話我分化又好點都好啦,
我覺得信入左新屋嶺要大叫自己親人資料既,都係傻仔。

大家仲記得太子站出口前,
爆料話自己朋友831被打死,
連帶報警搵佢既父母都失埋蹤嗰位女士嗎?
我地都識講黑警死全家啦,
佢地都知咩叫禍必及家人架!
不停大叫自己親友資料?靠害咩!
分分鐘連累自己家人呀!
再講,通知你屋企人你喺新屋嶺,然後又呢?
你親友何德何能可以救你出黎?
如果知道身處新屋嶺就救到人,
就唔會有咁多恐怖傳聞啦!

大把多人睇既大page大group轉載左呢段字,
保守估計都幾十萬人睇左。
呢個page就新開冇咩人睇到,人微言輕,
唯有靠大家幫手share拉高個reach,
手動轉又好cap圖轉都好,費事害左D懞盛盛既傻仔呀!

----
見到有人講左個既貼切既比喻,從未見過打仗輸左既戰俘,到人地基地大叫自己屋企人資料,荒死唔牽連自己九族咁。
我覺得入得新屋嶺(或任何差館),你都只可以默默祈禱唔會打死打殘你,至於把口,永遠只可以話「我冇野講」

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=109049413831101&id=105627190839990




沒有留言: