搜尋此網誌

2021年6月20日星期日

PCR檢測棒上被發現含有阿桑奇曾警告過的智能微塵

 智能微塵網誌講了10年, 幾年前阿桑奇入獄前的最後警告就是預防智能微塵, 這頁亦發了幾帖講述




https://youtu.be/QlBzUuGXrCo


PCR檢測棒之前被發現含有最毒的致癌物,但已被事實檢查媒體否認, 説生產過程嚴謹故被檢測者不會沾上致癌物


現在則發現PCR檢測棒上含有智能微塵, 這在香港運動期間有直升機在頭上飛時其實可能已灑過幾次


這智能微塵納米晶片不是獸印,暫時功能亦有限, 中了也沒大礙, 就像智能身份證般可確認你的個人身份和活動,體內和體外追蹤器之分别, 在你不知情之下在大數據檔案中多了一個號碼, 一旦犯事便可作出逮捕而無所遁形(自己回想連登在運動期間的角色,這頁早已就智能微塵曾作出警告)


至於莫吉隆斯症亦貼過很多, 暫時未有方法處理, 網友可在網誌搜查相關資料



新冠PCR篩檢棒暗藏 納米晶片-電子智能粉塵?!  在不知情下,能給人接種疫苗?! PCR Swab Test conceals with Nano-Chip-Smart-Dust?!    納米機器蟲-莫吉隆斯症 Morgellons Disease?!




https://www.facebook.com/1527201004263718/posts/2885606951756443/


Johns Hopkins Researchers Engineer Tiny, Shape-Changing Machines That Deliver Medicine Efficiently to the GI Tract

11/03/2020


https://www.hopkinsmedicine.org/news/newsroom/news-releases/johns-hopkins-researchers-engineer-tiny-shape-changing-machines-that-deliver-medicine-efficiently-to-the-gi-tract



17 則留言:

匿名 說...

咁有街坊係街行,都有機會中

匿名 說...

呢d叫聰明塵埃,我己中咗招有莫吉隆斯症3年了當中的痛苦和精神折磨别人係唔會知道有幾惨!呢d細細粒黑色嘢我在我的皮膚損傷處用紙巾抹下都有幾粒(放大鏡才看到)

Autumnson 說...

智能微塵和莫吉隆斯症這頁講了無10年也有8年, 已警告過數次了

Autumnson 說...

近期有另一張帖講困擾你的細絲

Unknown 說...

初期我只以為你普通皮膚病,只系成日感覺到皮膚下有d嘢游動,我睇咗幾個醫出每每我講出我情况佢哋的反應都話無可能……我再堅持的就話我有幻想妄想仲叫我去睇精神科!感覺好無助,只好上網揾資料第一次見到呢個莫吉隆斯病我只看了一下心諗拍恐怖片咩就没看下去!但找了很久也找不到相似情况的下我就只看這莫吉隆斯原来佢講的跟我差不多完全一样!我再揾多d呢個怪症资料和圖片我好肯定我就是呢個病!呢個怪病d人一聽到我講的情况第一反應說你有幻想,就算我用手機影咗好多相和片(皮膚傷口裡的黑色纖维有時會有红和蓝色)(視頻也拍到一些白色透明的纖維在傷口内郁勤)他們推説什么反光/角度總就是唔相信!皮膚d人傷口怎搽药膏都千年唔乾水唔會好!有一段時期真的好難捱曾有想過自行了断,没辨法下我只好嘗試與病毒共存……

Unknown 說...

有警告又可以點?我哋d普通市民唔通唔呼吸咩!我都久不久見到有d不明飛機在家附近空中飛過或短暫停留!如果噴灑d乜我哋都無得避!

Autumnson 說...

那些納米機械人細絲是由噴灑病毒拖曳而來, 看見空中有拖曳便盡量避免出街,或定要出街便戴上口罩/頭罩。
不過現在再發現細絲存在於檢測拭子中, 被逼進行檢測的實在避無可避。
相信現在已有很多人出現你證詞中的症狀, 只不過他們還不知道是什麼一回事。

Autumnson 說...

對你的經歷深表同情, 相信你是我看到第一份香港人中招的證詞, 身邊人的反應是針唔拮到肉唔知痛, 也正正是此症初被發現時的一般人的態度。
醫治方面目前看雖然令人絶望, 但很多人在努力硏究中, 至少有很多人認識和確定了此症和它的美軍方邪惡DARPA來源。
愛滋病也發現了第2宗自動痊癒個案, 大麻瘋也已絶跡, 6千年來唯一未能根治的是聖經利未記記載的牛皮癬, 不要灰心只要有恆心忍耐。
如果你是教徒, 就多誠心祈禱等待奇蹟出現, 因為耶威拉發和叫人活著的乃是靈/精意。

Autumnson 說...

你以匿名留言, 相信你不會介意小弟將你的證詞內容貼出以教曉人認真對待此證及警惕, 先謝過及祝安好🙏

Unknown 說...

唔介意我也想多d人知道這系乜事,呢個症最大困擾系得唔到家人朋友信任和支持!醫生又幫唔到你仲踏多你一脚話介紹去睇精神科,自己一個人好無助絕望也找不到人可傾訴開解!睇資料外國有人就系受唔住呢種身心痛苦折磨而自殺死了!(我相信真的會有咁念頭,身同感受我會明白)我唔會再相信醫出在佢哋知識氾圍內無呢样嘢!你一講覺得皮膚有嘢郁蟲……佢哋就己標籤咗你take咗嘢妄想!之後你講乜都無心聽你的亦唔會深入去了解你情况是怎样!

Unknown 說...

呢d聰明塵挨吸入咗在身体內,應該唔會無那那就病發好似要某些事情先會激活發病!我記得未病發前皮膚某幾個同一位置耐不耐就會痕我以為是敏感搽下药膏一,两日就無事!個頭皮下有時也會感覺好似有d野游動咁……當時我都没怎上心全都當可能敏感吧!最記得2018年太约6月又痕了我又搽d药膏諗住好快無事,點知成個星期都唔好仲越嚟越多仲見到d損傷處好似有d白色透明絲狀物体會郁的,我當時以為是生蟲……所以又去買杜蟲药食!

Unknown 說...

本己無再在網上尋找呢個怪症d資料都是多年前的料要看的都己看了!(美國都禁傳媒訪問,禁醫治所以没新料)現又2年了諗住e家會唔會出了什么的治疗方法所以再網上揾下……發現好似多咗d人講呢個怪症,我在google視頻中揾到有條片話在口罩裡用顯微鏡發現了有(奈米奇生蟲)(莫吉隆斯morgellons)如果系真的咁就恐怖了,e家個個都要用口罩……

Autumnson 說...

呢頁早已貼咗條片。
不過, 要攪清楚個概念, 我所理解的智能微塵是以追踪為目的, 即在銅鑼灣等繁忙和高污染地區會有, 在那些地方犯法很快會追到。又或者一般噴灑拖曳或兩年前集會地點天空直升機會噴灑色粉極大可能含有這些微塵。
而納米機械蟲細絲是DARPA的武器, 除了慢殺之外不明他們的目的是什麼。
上文及你的説法和我的認知有矛盾。

Unknown 說...

我應該唔係hk第一個有呢個怪症morgellons,我在2年前在某討論區也曾講過呢個病,當時也有人回應話情况一样和病發己幾年了!只係呢個病咁怪異跟本無人會相信所以無人關注無人知……其實我都無在家人朋友面前再提呢個怪病,咪由得佢哋當我有皮膚病算了都好過比人話有妄想症!都係自己一個人受,别人幫唔到你的了!有你所説希望在明天,可能真的會有奇蹟!我没有任何宗教信仰,但如果真的有神請您就幫一下呢!

Unknown 說...

智能微塵或我說的聰明塵埃!在網上找到的有幾個説法,我就不多説了!但他們所説的症狀和皮膚發現的物質我有見過(用放大幾十倍鏡看)所以我相信!

Autumnson 說...

試下食南瓜子是否幫到忙, 我也很想知道結果及用來幫人

Unknown 說...

謝謝,我會試吓!