搜尋此網誌

2019年9月25日星期三

攝記: 我哋講出嚟嘅事實,係而家呢個階段根本冇可能制裁到佢

攝記: 我哋講出嚟嘅事實,係而家呢個階段根本冇可能制裁到佢

昨晚我真係好想還拖...我喺度影緊被捕抗爭者,佢攞個盾牌鋤我個頭,我去檔捉住佢個盾佢話我襲警,好真的好撚想扯甩佢個盾打撚死佢.

好在有個行家即刻隔開我,唔係我就做錯事!昨晚防衛自己個視覺攝影機都俾佢打到曲左,佢唔用棍用盾係好蠱惑!感覺依家就算放片出嚟都應該懲戒唔到佢啲乜嘢...

昨晚我一路搭的士返屋企嗰陣,去到而家咁樣到底我們記者這個位置,其實仲有啲乜嘢用呢?

我哋講出嚟嘅事實,係而家呢個階段根本冇可能制裁到佢,我俾人直接攻擊我去擋,想還手捉住唔俾佢打,你話我襲警!?咁你叫我即係點,即係你教咗金手指你係無敵嘅!?今天整理好片段,入機再重新上路!路還有很長要走,直至見到光明為止!
香港人加油!


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157330280167911&id=787542910





沒有留言: