搜尋此網誌

2019年9月30日星期一

真岳家將獨家宣言 - 我只是一個香港人

努力,願主保𧙖!

=====
真岳巴獨家宣言 - 我只是一個香港人

各位香港人大家好
多謝連日來你地對我傷勢嘅關心
(頭部7針+身體各部分都有瘀傷)
而家慢慢康復緊
希望大家唔會太擔心

由於我既事已經進入司法程序
所以我不便多說希望大家明白

跟住我要多謝
一班係我背後支持關心我既
家人朋友老師同各大媒體

而律師方面,都已經得到足夠支援
同時家人亦給與我好大的支持,
所以法律支援同生活喺呢一刻都唔成問題
大家唔需要捐款比我 亦唔需要太擔心

有鑒於「近日」網上有人發動籌款幫我
我想重申呢一刻我並無冇呢個需要
如果大家真係想捐款 可以捐款去612基金或者星火

喺網上得知有人提議組成「岳家軍」
其實香港人冇需要岳家軍
只係需要一班出嚟關心香港既人
而件衫只係一個行山品牌絕對冇特別意思

見到網上面對我有好多不同的稱呼
有⼈叫我做「英雄」「義士」
但我想講我只是一個普通既香港人
係一個同大家共同進退既手足

之前有⼿足想燒山
我都呼籲大家要好好地保護香港的郊野土地
香港郊野有好多獨有原生物種及係候鳥棲息地,
香港土地都係我地需要愛惜

目前網上消息太多,
大家覺得有懷疑的時候
可以fact check 先
關於有朋友替我出post而引起公眾誤會、麻煩
我想喺度講聲唔好意思。

各位⼿足「留得青山在,那怕沒柴燒」
唔好因為一時既困境而走上絕路
要堅持,珍惜生命,先會勝利

最後我想同香港人講
五大訴求 缺一不可
光復香港、時代革命
香港人加油

#PPPN #真岳巴 #香港人 #以曝止暴


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=430757994457685&id=107101437320990


沒有留言: