搜尋此網誌

2019年9月26日星期四

612開直播又唔答我問題仲要block左我留言🤷‍♂️另一班人就一邊叫人唔好分化

612開直播又唔答我問題仲要block左我留言🤷‍♂️另一班人就一邊叫人唔好分化一邊就連講埋支持香港獨立中共倒台都屈人五毛


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=380591189498336&id=100026423736003


[擴散希望]612基金?我屌你老母啦!

班細路買裝買到無錢食飯、連5蚊一枝水都要諗過度過街頭行到去街尾用3.5既價錢買一大箱。

我:「天氣熱記得買寶礦力同水補充下,記得仲要去食飯啊!」

細路A:「我買完俾返張單你啦...」

我:「傻啦,唔洗單啦!應承我無穿無爛返黎就得。」

班細路日曬雨淋擋子彈,你就Cap水賣贖罪卷?

你班嘰嘰怪有無見過細路唔夠錢仲要走去返日薪工為左食飯同買裝啊你?

人地呢個時候應該係嘻嘻哈哈過青春歲月而唔係幫你班嘰嘰怪籌款同拎選票架!

你就籌款Cap水吹冷氣,班細路就日曬雨淋捱肚餓?

我情願輸都唔同你班嘰嘰怪坐同一條船。

#世紀大騙局
#FreeRider
#忍無可忍
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157767580352578&id=690262577







沒有留言: