搜尋此網誌

2010年2月1日星期一

秋仔討論園地 3


虎年進步 虎虎生威 龍精虎猛

小弟少上別人的blog,亦可能未懂使用此網誌設計,觀乎現有格式,似乎不能好似出邊討論區那樣,大家可聚在一區提出問題或交流,只能跟隨發文內容發言,有所局限。
可能其它網誌已有,小弟大鄉里特設此版,讀者網友可選擇跨文,在此聚脚留言閒話家常,或不明時可提出詢問(看不明英文或用翻譯輭件也一頭霧水,可將一句或成段貼出提問),小弟當然不可能每樣識答,待能者捧場客幫幫手;港外網友亦可分享一下那邊景况。
各方友好可以用新名、匿名或沿用出面討論區代名以互相尊重態度在此留言,無任歡迎。但因匿名留言較多,容易產生誤會,如是回應某版友某問題時,請用right click去copy及paste別人的留言,這會出現較少問題。
此網誌資料內容不必信,只要知。
此網誌資料來源未必份份可靠,讀者閣下須自行判斷,當然有修正說法亦一定貼出。
討論時儘管看法未必相同,但請尊重別人的發言權和評論。

(亦因此blog新開,得閒就將有參考價值和將來可能要跟進,而在原有討論區的舊資料搬入,故各讀者誌友需留意日期,暫時做成各位不便,請諒!)

如網友有相關資料想貼出,可跟主題貼在意見區。如有不想人知的意見或詢問,可send入下面和這網誌相連的電郵地址:
27autumnson72@gmail.com
秋仔討論園地2:
http://autumnson-nwo.blogspot.com/2010/01/2_4354.html

9 則留言:

匿名 說...

秋兄在此祝你新年進步!
頭先睇返討論園地一同二,先知道老黎同索羅斯有關係,怪唔知得啦...
索羅斯好似係香港有辦事處(有錯請指正),總覺得香港唔會太有好日子過

Autumnson 說...

今年新年健康安穩最實用....多謝!
香港在這方面似乎已變成諾曼第,為兵家必爭之地了。最惨我地不知邊班係羊、邊班是狼?民主要爭取,但邊個真心為民?邊個純為私心為背後支持的神秘集团?又邊個係儍仔俾人點而做清兵呢?
拭目以待。

Autumnson 說...

至於索羅斯,香港有冇辦事處?我就不知了,我估佢在這世界前列金融中心,冇理由冇翻間辦公室LOL。

題外話,剛做search,此網誌雖然歷史有限,但受到各位注目支持捧場,多謝好多不知名朋友轉貼文章!亦可能因為文章及報導中英並列較國際性,發現美國報導NWO消息的網站也貼了這裡網址。
另有一日文網站介紹這網誌為"情報滿載",有沒有熟日的網友知道是否解作"消息豐富"?斷估不會將這裡當作特務網站卦? XD

匿名 說...

本人略懂日語,"情報滿載"也只是字面解釋既"資料特多"XD
秋兄不用擔心XD
香港政治本人處於比較抽離去觀察(應該話係不聞不問比較貼切),必竟太多龍與鳯,如果參與太多可能會被利用之感,這是個人想法
世界政治我越來越擔心老美既帝國主義動作,國情咨文佢唔做阿二打死要做阿一既舉動...2010真乃多事之秋

Autumnson 說...

多謝指點。
哈,我做人和對事的睇法,暫見和師兄很類近喎。

匿名 說...

先祝各位身體安好~~
跟住wish個d陰謀無唒= =
仲有hope autumnson撐住d評擊(摩星個d)(or唔理都得)
同埋wish我個under sea plan可以實踐同平d

Autumnson 說...

摩星個d細路嚟噃,我鍾意同佢地玩玩下,何况呢次咁少人目標又唔係我,你冇見我之前在Beyond和肉棒堂事件,高登仔和Uwants仔係咁起肉棒堂粉絲底和炸佢地總壇,我係903開咗二張帖,和佢地大戰過百頁撐阿Paul,以一敵百都照贏。
再睇吓呢度:
#8
http://forum.my903.com/viewthread.php?tid=140051&extra=page%3D3
#6
http://forum.my903.com/viewthread.php?tid=140092&extra=page%3D1
睇完重有冇担心?

Autumnson 說...

今天下午終於摸到方法裝上了counter,知道原來確有眾多網友入來看這網誌上的消息,心機冇白費,十分欣慰,多謝各位支持!

Unknown 說...

乜唔係平時都有count架咩??!!!

秋師兄同其他師兄, 有無睇到香討呢個帖呀,
疑幻疑真喎!
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11469583&extra=&page=4