搜尋此網誌

2022年3月31日星期四

網上針對澤連斯基的德文文宣

 網上針對澤連斯基的德文文宣


澤連斯基

對我們所有人來說都是危險的!


對我來說是世界上最危險的人! 


他最大的奮鬥似乎是以不擇手段地將所有其它國家土都捲入戰爭!


而且他似乎並不關心我們所有人的後果












8 則留言:

匿名 說...

唔食苗有無被人挖苦過?話你無得去邊度邊度之類嘅說話,又話唔好咁堅持喎。聽完有d唔開心,但苗嘅副作用弟日出現,佢地開心得唔係好耐,係咪要咁諗?

唔好介意離題😢😤🥺

Autumnson 說...

你決定唔打針之前無考慮過一切可能性😱? 你為自己活抑或為人活? 這些都叫問題😂

匿名 說...

以前阿媽叫我打針,我推咗,出疫苗通行證叫做我打針,我推咗。今日親戚約食自助餐,阿媽挖苦我無得去咪無得去囉,老豆話大陸都無得去。佢地去到,我去唔到好開心啊。我話外國放寬,香講都會。有親戚打完針無事,弟日點知

匿名 說...

網上有人挖苦,但睇完就算。親耳被屋企人挖苦,你完全無感覺咩?

Autumnson 說...

你入來咁耐都唔明白, 我由2020年4月第一篇寫疫苗獸印的文(當時世界仍未有其他人發現問題)開始, 不打疫苗的話我就判定咗自己最後會被逼迫殉道, 死都唔怕, 那還有什麼會捱不過而值得操心呢?

Autumnson 說...

確實被細佬逼過打針, 他是非常虔誠的基督徒, 當時確係有不開心, 不過很快過咗。
但我如果有乜事, 我會著緊家中的4個貓仔女, 因為他們再沒有覓食能力, 放走他們也是會死😥

匿名 說...

你好有錢。
咁係咪要種野過活?

Autumnson 說...

是的, 我心中富足, 因為我有上帝。