搜尋此網誌

2016年11月1日星期二

在聯邦調查局威脅要將希拉莉拘捕入獄數小時後,奧巴馬做了些令人難以想像的事情!

HOURS AFTER THE FBI THREATENED TO PUT HILLARY IN JAIL, OBAMA DID THE UNTHINKABLE! 
在聯邦調查局威脅要將希拉莉拘捕入獄數小時後,奧巴馬做了些令人難以想像的事情! 
2016年10月31日





維基解密把最後的釘釘在克林頓運動的棺材上
WIKILEAKS To Put The Final Nail In The Clinton Campaign Coffin
十月驚奇和萬聖節驚嚇對候選人克林頓來說是同一天
October Surprise and Halloween Scare on the Same Day for Candidate Clinton
State of the Nation
October 31, 2016


http://stateofthenation2012.com/?p=54151


Hillary's #1 aide Huma Abedin: Undeniable ties to terrorists & 9/11 funders (Watch before voting!)
希拉莉的頭號助手Huma Abedin: 與恐怖分子和9/11資助者的無可否認關係(投票前觀看!)
2016年10月24日



HILLARY'S AIDE VANISHES AFTER ABEDIN'S 'DEADMAN' SWITCH 'LIFE INSURANCE' IS DISCOVERED BY FBI
在聯邦調查局發現了ABEDIN的“死人”掣“壽保”之後,希拉莉的助手消失了
2016年10月30日



沒有留言: