搜尋此網誌

2021年8月26日星期四

這個澳洲政府正在殺害我,而我感到我最後的一點靈魂像已經從我的靈魂取走

 L@SomeBitchIKnow

5小時


Aussies, anybody want to get in touch with Troy about work in Australia? See below post. Please. I love my Aussie frens.

澳洲人,有人想就在澳洲的工作與特洛伊聯絡嗎? 請看下面的帖子,我愛我的澳洲朋友


TroyB

@AussieTrumpFan

5小時

@SomeBitchIKnow 


I’m a broken man right now. My job just told me to get vaccinated or they can’t keep me on. This government is killing me and i feel like The last bit of spirit has been taken from my soul.

我現在是一個破落户男人, 我的工作剛告訴我要接種疫苗,否則他們不能讓我繼續做下去

這個政府正在殺害我,而我感到我最後的一點靈魂像已經從我的靈魂取走


lewis

@Superfly29r

25分鐘

It's coming for all us aussies, my company are doing anonymous surveys to see who is vacinatted but in mining, I have to fly weekly so that storm will be inevitable.

這會為我們所有澳洲人而來,我的公司正在進行匿名調查看看誰接種了疫苗,但在採礦業我必須每週飛行,因此風暴將無可避免


~又何祇澳洲人!? 澳洲只是開了個頭讓全世界的國家跟隨, 有名你叫《新世界秩序》

~"從徐掉常獻的燔祭並設立那行毁壞可憎之物的時候共有1,290日, 若等到1,335日的, 那人便為有福"-《但以理書》; 𥄫住以色列停每天獻的燔祭的那日開始計, 忍耐堅持得到1,335日的真信徒就會被提



https://gab.com/SomeBitchIKnow/posts/106820348969265741







2 則留言:

匿名 說...

獻祭指疫苗嗎?

Autumnson 說...

用牲畜獻的祭, 但疫情惡化有機會使燔祭暫停。