搜尋此網誌

2022年4月27日星期三

自從開始武肺豆苗到呢一刻,有冇識人原本好地地或者算係後生但無啦啦生cancer?

 Dawn Chan:


自從開始武肺豆苗到呢一刻,有冇識人原本好地地或者算係後生但無啦啦生cancer?











https://www.facebook.com/groups/becompellend/permalink/533568151514374/





10 則留言:

匿名 說...

有d人玩完了😢
我fd因為要去屋企人婚宴打第一針,婚宴改咗去六月同埋返教會要打第二針。帶去返教會對佢有意思嘅異性好早打咗針,好虔誠,服侍教會好多年,佢地最後會唔知邊度喺埋一齊。
另一個大病好返信返主嘅fd話有fd叫佢返教會,又話有基督徒為旅行打咗兩針。
我同佢地講枝針未註冊,輝瑞出咗報告有1200種以上副作用,科興未知。針係獸印。外國陸續放寬,忍耐。貼埋掃毒藻。
而家只能祈禱打針fd無事,大家避開獸印,大災難黎被提。
我信你,開頭信啟示錄,獸印,之後睇到大病初癒fd貼嘅經文慢慢信主,之前同打針fd返教會都未信。

Autumnson 說...

林後 6:17 [hb5] 又 說 『 你 們 務 要 從 他 們 中 間 出 來 、 與 他 們 分 別 、 不 要 沾 不 潔 淨 的 物 、 我 就 收 納 你 們 。我要作你們的父, 你們要作我的子女"

身體血液中有不能除掉的死胎纖維, 再返教會只係去過團體生活, 不能得救了。

匿名 說...

年頭同打針fd返教會祈禱唔駛打針,咁我同佢死後可能分開。啟示錄20:6話頭一次復活與基督一同作王一千年,即係仲有其他復活,但喜膠羊喺呢一千年完要復活。

啟16:2 第 一 位 天 使 便 去 、 把 碗 倒 在 地 上 、 就 有 惡 而 且 毒 的 瘡 、 生 在 那 些 有 獸 印 記 、 拜 獸 像 的 人 身 上 。

20:2 他 捉 住 那 龍 、 就 是 古 蛇 、 又 叫 魔 鬼 、 也 叫 撒 但 、 把 他 捆 綁 一 千 年 、
20:3 扔 在 無 底 坑 裡 、 將 無 底 坑 關 閉 、 用 印 封 上 、 使 他 不 得 再 迷 惑 列 國 、 等 到 那 一 千 年 完 了 . 以 後 必 須 暫 時 釋 放 他 。
20:4 我 又 看 見 幾 個 寶 座 、 也 有 坐 在 上 面 的 、 並 有 審 判 的 權 柄 賜 給 他 們 . 我 又 看 見 那 些 因 為 給 耶 穌 作 見 證 、 並 為   神 之 道 被 斬 者 的 靈 魂 、 和 那 沒 有 拜 過 獸 與 獸 像 、 也 沒 有 在 額 上 和 手 上 受 過 他 印 記 之 人 的 靈 魂 . 他 們 都 復 活 了 、 與 基 督 一 同 作 王 一 千 年 。
20:5 這 是 頭 一 次 的 復 活 。 其 餘 的 死 人 還 沒 有 復 活 、 直 等 那 一 千 年 完 了 。
20:6 在 頭 一 次 復 活 有 分 的 、 有 福 了 、 聖 潔 了 . 第 二 次 的 死 在 他 們 身 上 沒 有 權 柄 . 他 們 必 作   神 和 基 督 的 祭 司 、 並 要 與 基 督 一 同 作 王 一 千 年 。
20:7 那 一 千 年 完 了 、 撒 但 必 從 監 牢 裡 被 釋 放

Autumnson 說...

所以, 一直告訴你真基督徒不會畏懼死亡, 因為聖靈使人剛强壯胆, 那是榮耀神的機會。而功利主義説法就是你上面的經文, 殉道的基督徒會比其他得救的人早復活一千年。

恭喜你, 這次留言你進步了, 希望你能保持繼續追求!

匿名 說...

請問而家咁多教會, 初心者應該由邊度開始?

Autumnson 說...

自己睇聖經和祈禱先, 在管制法例之下, 所有教會要求會友接種後才可進入, 那是完全一違反聖經教導, 將來他們亦會帶人拜獸像的。到你真心信的時候, 你會得到聖經或聖靈的引導教你之後怎做。

匿名 說...

唔知驚死定怕痛,我唔想被砍頭或慘死。試人試到咁上下,提早結束大災難啦,怕死唔係錯掛?

Autumnson 說...

耶穌的12個門徒除咗約翰都是含笑被凌遲、倒掛、油炸、身首多處而死, 因為他們有信心自己榮耀神之餘會得到什麼。 試了什麼? 什麼災難? 怕死不是錯, 但不會是得救的基督徒

匿名 說...

係都係標基班人,基督徒又唔係耶穌同門徒,個個都要慘死,唔駛咁吓嘛?上帝唔試下?

Autumnson 說...

你知唔知自己講緊乜呀! 快去打針, 不要再入這頁!