搜尋此網誌

2022年4月28日星期四

新冠重磅炸彈:mRNA 疫苗將被稱為《生命軟件》的“操作系統”注射入你的身體

 新冠重磅炸彈:mRNA 疫苗將被稱為《生命軟件》的“操作系統”注射入你的身體



莫德納: 生活軟件

MODERNA: THE SOFTWARE OF LIFE




https://www.joincolossus.com/episodes/56584905/kelly-moderna-the-software-of-life?tab=transcript




7 則留言:

匿名 說...

放毒或煞停免疫系統。
經你一提我地唔係耶穌為世人贖罪死,我地只係被自願測試對神有無信心,確定唔駛慘死,被提,上到天堂,或最基本標基班人唔搞事就有。調轉我地唔可測試神。如果死都係標基班人死。

Autumnson 說...

你憑乜? 垃圾評論!

匿名 說...

我認我質疑用死黎測試信心計劃,我大病初癒fd信返主貼經文,我都慢慢信主,有天堂,亦因為佢祈禱,我跟著祈禱

Autumnson 說...

你唔好再亂咁寫在不對主題的頁, 你不能要其它網友以為有相關討論入去看, 這是滋擾, 以後我不預告便删你的不相關留言

Autumnson 說...

神已藉聖經將他的末世計劃告知信徒, 只是信徒並不用心看聖經, 只揀自己喜歡的去看,只揀自己喜歡信的去信。不要講神, 那會有人會預告計劃去試驗人, 你講嘢唔經大腦甚而褺瀆神, 言盡於此。

匿名 說...

唔信計劃都係瀆神,佢好尊重我咩?唔寫我人生發生咩事,唔想自殺死或慘死

Autumnson 說...

乜你只係寫唔信計劃咩? 乜你知道什麼叫尊重咩? 叫咗你幾多次不要在不相關的帖下寫你的發洩留言, 你有尊重我咩? 況且, 讀下聖經, 神是陶匠, 神要聽人講點造一個器皿咩?! 每樣你不喜悦的想法就話不尊重, 用下腦先講嘢, 或者撒旦教會對你胃口多些, 他們會隱藏食人等壞事扮作光明天使, 不讓你知道便夠哂尊重😂