搜尋此網誌

2021年12月30日星期四

上帝或正苦 自己決定; 我是一個純血人而我肯定會保有這方式, 永無刺戳!!!

 上帝或正苦 自己決定



我是一個純血人而我肯定會保有這方式, 永無刺戳!!!




就是這般我們攪清楚了一件事: 在我順從之前我肯定會死咗


哇, 幸運曲奇真的更準確:

順從他們的暴政越長久

這會變得越來越惡劣









3 則留言:

匿名 說...

上帝保祐避開先得架,有d人打咗,信神救得返,上帝嘅能力高遠撒旦

Autumnson 說...

你係度咁耐究竟明不明白?上帝的末世計劃是給信徒考驗, 分辨信心真假。但以理書和啓示錄都已説了聖徒要交在獸手中, 避甚麼避!!??上面别人的帖文是誓死宣言。

匿名 說...

咁唔係佢地錯,人質必需救