搜尋此網誌

2021年7月20日星期二

這篇帶貓貓移民的建議很實用, 提供的路線寵物收費實惠不過是大約HKD 1000/隻

 這篇帶貓貓移民的建議很實用, 提供的路線寵物收費實惠不過是大約HKD 1000/隻


貓貓移民之路 (長文慎入)


分享一下上星期帶兩位貓主子全程跟身pet in cabin由香港到英國的經過. 







路線:

1. Swiss Air 由香港到Zurich

2. Swiss Air 由Zurich 到Paris

3. Pet Taxi 陸路由Paris機場經過Eurotunnel 直接到英國


全程由香港機場起飛到到達倫敦屋企大約用24小時.


預訂Swiss Air 寵物位流程: 

打去Swiss Air CS hotline (Tel: 2846 6310). 確定出發日期同預訂寵物位. 如果要pet in cabin, 寵物連袋重量要係8kg內. 寵物收費大約係HKD 1000/隻. 每班機Economy class 同Business class都有寵物位quota. 確認左果班機有寵物位就可以俾錢出機票. 寵物收費會係check in當日先係機場收取. 


註: 1. 如果班機被cancel, 個寵物位都係唔會自動帶落下一班機. 主人需要重新再揾過寵物機位. 奴才就真係咁唔好彩, 本身book左KLM, 出發前兩日Bangkok 機場有事故, 班機被cancel. KLM話來緊成個月都冇兩個pet in cabin位. 感恩即日就揾到Swiss Air 一星期後機位. 真係心血少D都唔得. 


2. 除左Swiss Air, KLM 同Lufthansa 都可以pet in cabin. 如果係坐pet taxi, 可以飛去Paris, Brussel, Amsterdam再上pet taxi 經Eurotunnel去英國. Paris 同Brussel 去倫敦大約5個鐘, Amsterdam去倫敦大約6個鐘. 奴才可以因應轉機等候時間決定係邊度上pet taxi.


3. 因為英國政府規定寵物坐民航客機係唔可以pet in cabin入英,只可以in cargo or private jet. 所以想pet in cabin嘅奴才,一定要坐飛機降落係EU國家,再經陸路由英法隧道入英,或者海路由荷蘭/愛爾蘭坐船入英. 詳細路線分析比較,請參加懶洋洋公主FB or YouTube channel. 


準備寵物袋:

每間Airline對寵物袋都有尺寸限制. 因為要make sure fit得落飛機座位前面位置. 建議係Amazon 買, 打airline approved pet carrier會有好多選擇. 唔建議淘寶, 因為有group分享過個拉鍊太鬆, 試過走貓. 


而我買個袋係可以extend 款, 主子上到機可以打開有多少少空間伸展下. 仲可以當背包咁孭係前面, 咁就可以解放雙手去拎其他行李. 同埋3邊拉鍊都有安全扣, 袋入面亦有安全扣可以扣住貓帶. 

https://www.amazon.com/dp/B087G7J7LP/ref=cm_sw_r_cp_apa_glc_fabc_VGXTTGNT4D4J3FBDMZ6J?fbclid=IwAR3FkD507AHDen3kqJ_mvP8__Vx2XnWT4rlDuw65uSRkB67hn73XeAZbmvE


準備寵物文件去漁農署加簽:

1. EU Annex Form (需要獸醫同漁農署加簽)

2. GB Health Cert (需要獸醫同漁農署加簽, 一定要用黑色筆填)

3. 香港獸醫 發出Health Cert

4. 漁農署Health Cert (漁農署會收走)

5. 注入ISO晶片

6.出發前最少21日前打Rabies vaccine, rabies vaccine要有一年有效期,同埋打rabies之前要先有晶片


因為主子會經會EU同英國, 所以建議加簽晒EU Annex Form同GB Health Cert. 只要係漁農署Health Cert means of shipment 果度寫清楚由香港去荷/法/比 by plane, 由荷/法/比 to UK by Pet Taxi. 再準備埋機票, Pet taxi Eurotunnel booking no., 漁農署就會為兩份文件加簽. 至於點樣準備寵物文件, 請參考懒洋洋公主fb page.

https://www.facebook.com/886803641426700/posts/4085838494856516/


出發當日:

Ground staff 會check 寵物文件, 寵物袋磅重, 然後會掛一個橙色牌仔係寵物袋上. 至於人類文件, 會check negative covid test report, 瑞士online passenger locator form QR code. 因為我地轉機去法國, 所以會check 埋Biontech針紙.


Check in 完成, 去到security check, 要同staff 講有帶貓貓, 香港機場貓貓係唔洗出袋同過x ray. Staff只會摸下個袋檢查下. 


係飛機上:

到上機, 要將個寵物袋放係坐位前面. 我買個袋係可以extend, 咁主子可以坐得舒服D. 因為貓貓一般都好驚出外, 所以我D主子全程都驚驚, 一隻就縮埋唔郁, 一隻就叫足十個鐘. 咁奴才唯一可以做, 就係全程摸住佢地, 好似暗BB訓覺咁. 


準備物品: 

1. 鋪多幾張主子用開被仔同墊. 我其中一個仔因為太驚, 所以將自己縮埋係D被仔入面. 

2. 貓糧: 我用個紙碗仔, 裝左D貓糧放入個袋度, 但貓貓全程都冇食到. 

3. 針筒: 用來餵水

4. Portable 貓砂盤同貓砂: 不過主子都冇用過


瑞士Zurich 轉機:


一落機就要過security, 包括貓袋. 你有兩個選擇. 1. 貓連袋過X ray 2. 拎隻貓出來, 淨係貓袋過Xray. 因為我驚走貓, 所以我揀貓連袋過X ray. 出發前有問過vet意見, 過一次x ray對貓貓身體唔大影響. 

如果對呢樣野有concern的奴才, 建議你坐KLM, 因為KLM直飛荷蘭唔洗轉機, 咁就主子就唔洗過X ray.


過完security, 就要坐sky train 去immigration入境. 要show 瑞士passenger locator form QR code, 個staff問我有冇法國居留權, 我答佢我地會即日轉車去英國, 佢就俾我過. 搞完呢堆手續之後, 去到boarding gate 就已經boarding. 瑞士去法國程機都幾full. 主子們已經攰到訓晒唔再叫.

係去法國呢程機上, 又要再填一份法國passenger locator form, 填完空姐會即時收走. 


法國入境


到達法國機場, 拎完行李之後, 記住揾Custom red channel. 同海關講有貓貓入境, 個海關開頭想叫我就咁走. 咁我就拎住份Annex form問佢可唔可以幫我簽名chop stamp. 我有印到法國海關關於動物入境的detail出來, 佢見到就去問人, 跟住就拎左份manual出來研究, 抄低左動物iso chip number, 睇左主子針咭上面有打Rabis, 跟住就係我份annex form度簽名chop stamp. 


過左custom, 一出機場, Pet Taxi司機就係arrival hall 接我地. 我用果間Pet Taxi係Pet Moves Aboard. 呢間公司做野效率同香港人有得fight, 覆email同whatspp都好快, 因為歐洲開關問題, 我個行程改左N咁多次, 佢都好快幫我處理. 架Pet Taxi 係Benz Vito, 內籠非常大, 可以坐8個人. 我地2人2貓加5件大行李都仲有好多空間. 上左Pet Taxi, 主子們繼續大覺訓. 由巴黎機場到Eurotunnel 入口大約2.5小時. 


入Eurotunnel 之前要係pet reception center 落車, 係度會睇Annex form, 但冇睇到GB Health Cert. 同埋動物要開袋scan iso chip number. 至於人類文件, 會睇covid negative test report, UK passenger locator form. 搞掂晒文件之後, 就上返車。 所有動物文件係呢度睇完之後就唔洗再睇。


跟住就要再過法國海關,佢會睇人類Biontech針紙,covid negative test report, UK passenger locator form. 


英國入境


跟住就到重頭戲,我地要入境英國啦!去到英國入境,佢睇完passenger locator form, covid negative test report之後,我地話我地用BNO visa 入境, 個staff叫我地架車駛埋一邊,等左一陣,再來問我地係咪first entry. 我預先print out BNO visa email, right to work 同埋英國地址租約出來. 跟住個staff 就俾返個passport 我地,我地就成功返左祖國了。主子們都成功移左民!


後記:


同好多人一樣,一開始搞寵物移民,我走左去問agent. 果陣係3月,當時BA機位已經非常緊張。因為我有一隻有心肌肥大嘅異短,我唔放心佢坐cargo. Pet in cabin 係我唯一選擇,咁個agent就同我講,因為脫歐,所有動物經過EU都要隔離120日先可以入英。唔想寄倉,唯一選擇係private jet! 聽完之後簡直係晴天霹靂。。。(後來知道呢個agent話要隔離120日係完全錯架!agent為左說服你坐private jet, 咩都講得出)好彩之後多得懶洋洋公主頻道幫助,版主無私分享點樣做寵物文件同pet in cabin, 亦識到好多一樣行呢條路的group 友。


自己一手一腳搞寵物移民呢條路唔容易,當中有血有淚,但有一班同路人一齊互相support,我可以同自己講:我都做得到。同埋當我見到主子開開心心係英國日日晒太陽個梳肝樣,一切辛苦都係值得的。香港奴才加油!


https://www.facebook.com/groups/1153199821743179/permalink/1406116296451529/




沒有留言: