搜尋此網誌

2020年11月28日星期六

朱利亞尼: 尋車尋人

朱利亞尼: 尋車尋人


(左膠説這是個假户口,因為和本尊户口120萬跟隨者比這個户口只得千二人。但看寫法和發帖內容小編肯定他是朱利亞尼本人,只不過用這個户口低調去講一些不想太觸目的事,正如多米尼昂和求驗媒體還在否認德國突襲扣押伺服器之事的時候,就是這個户口最早發帖聲明伺服器已在手中,本尊户口是沒這聲明的;其次是在推特上這個户口是少有搜尋到的。)


Rudy W. Giuliani

@MrRudyGiuliani

🚨JUST IN:🚨


The Lamestream Media is absent in reporting on the truck that is at the center of our Legal Team’s complaint in PA!!!!

跛流媒體缺少關於這貨車的報導,它是我們法律團隊在賓州投訴中的重心!!!!

The Court will see evidence revealing “IHOP” employees carrying away BOXES of 

@realDonaldTrump Ballots in PHILADELPHIA COUNTY!


法庭將會看證據揭露“ IHOP”僱員在費城縣帶走特朗普一箱箱的選票!


Where are they!!

它們去哂邊!!


-----

Rudy W. Giuliani

@MrRudyGiuliani

回覆 

@MrRudyGiuliani

下午1:25 · 2020年11月28日

🚨FRAUD ALERT IN PA:🚨


We are finding person after person who say they are paid by Socialist Community Organizers w/ ties to George Soros to vote multiple times for @JoeBiden!

我們正在尋找一個個說自己是由與索羅斯聯繫的社會主義社區組織者支付去多次投票給拜登的人!


Nick Meyer (below): “They know we ain’t making no money. I’ll vote as Mickey Mouse for money to eat!”

力克邁亞(下圖):“他們知道我們賺不到錢,我將像米老鼠般為了錢投票得吃!”


https://mobile.twitter.com/MrRudyGiuliani/status/1332556175456530433


沒有留言: