搜尋此網誌

2011年10月7日星期五

怪星 - 黑洞Elenin?

Strange Star 10 2 2011
怪星 2011年10月2日
2011-10-02
Translation by Autumnson Blog
http://www.youtube.com/watch?v=TG8MwEdPsPo
I had some help taking pics and video of this thing outside my place in the sky, but you can clearly see something strange. All the pics were taken next to each other and this thing was changing colors and shapes And twinkling fast. I would really like to know what it is. Ive seen it 3 nights so far I wander how long it will hang around. What is it really?
拍這在我地方外天空的東西的照片和視頻時我有一些幫助,但你可清楚地看到一些奇怪的事情。所有的照片是一張接一張拍攝,而這東西在改變顏色和形狀,及快速閃爍。我真的很想知道它是什麼,到目前為止我已看了3晚,我懷嶷它會流連多久。真的它是什麼呢?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _

彗星Elenin是一個黑洞 數千人在羅馬尼亞上空目擊Elenin

瘋狂的32 °:Nibiru、ELENIN、諾伊邁爾站、CW萊奧尼斯

沒有留言: