搜尋此網誌

2019年7月28日星期日

關於徐步高案 好令人心寒嘅發現 + 除暴高陞天理何在

關於徐步高案 好令人心寒嘅發現 + 除暴高陞天理何在

好撚心寒既發現 求大家真係入黎睇下 關於徐步高案

當時有份調查既人係 偵緝高級督察 游乃強(現任元朗區助理指揮官)

刑事部主管 李家超(現任保安局局長)


終於明白徐步高係點死

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1373718

*幫高層做虧心事,所以一直官運亨通

======
徐步高

徐步高,2001年3月荃灣石圍角邨殺警搶槍案、2001年12月荃灣麗城花園銀行劫殺案、2006年3月尖沙咀警員槍擊案之疑犯。他在尖沙咀警員槍擊案中中槍身亡,他死後香港傳媒稱為「警魔」,先前殺死多名警察。
作者:

「除暴高陞天理何在」係一句好口號,因為有兩個讀法。

2006年3月24日太陽報專訪:

疑點重重的殺警案,警員徐步高被視為唯一疑兇,更被形容為「警魔」。飽受喪夫之痛,面對沉重公眾壓力,加上滿腹疑惑,徐妻李×玲精神幾近崩潰,她昨晚接受本報獨家專訪澄清:「我無悔嫁給徐步高,他不是魔鬼。」

尖沙咀槍擊案發生後,徐步高成為疑犯,但警務處處長李明逵昨日聲言,已有足夠證據顯示徐步高涉及梁成恩案及恒生銀行劫殺案,徐步高顯然已成「唯一疑犯」,甚至已被認定與上述案件有關。

但於七日前尖沙咀槍擊案發生之後,有許多不利的指證,使到徐步高的妻子李×玲充滿疑惑,無法相信自己枕邊人會是殺人兇手。

「我一夜間失去丈夫,家庭頓失支柱,屋企况面仲有個年紀老邁嘅奶奶,個女又咁細,我仲要返工!講真,每日見到咁多阿高(徐步高)嘅負面報道,真係唔知點面對,實在畀我太大壓力。」語帶哽咽的徐妻表示,她其實已經崩潰了,為了家姑及幼女只有死頂。

「無包二奶亦不賭錢」
徐步高未經合法公平的審訊,就被警方判了刑,成為了萬惡不赦的罪人。徐妻印象中的丈夫,不但顧家、愛兒女、孝順父母,也視妻子如珠如寶。反而,正因為徐步高表現太好,如今徐妻頓覺無所適從。「你知嘛?我哋嘅朋友都用『幸福小女人』來形容我,因為佢(徐步高)無論在外在內,都把事情照顧好,我可以甚麼都不管,享受佢嘅愛同照顧!」徐妻情緒仍無法平復。

徐妻說,徐步高很孝順母親,事發後徐母淚已哭乾,生怕會影響家內其他人情緒,佯作堅強,其實躲在房內哭!女兒年幼無知,終日問:「爸爸點解咁耐唔放工,幾時返嚟呀!」

丈夫被人形容為「警魔」,又說徐步高包二奶、愛賭錢、貪威認叻。但徐妻說:「可以肯定我老公無包二奶。佢更加唔賭錢、唔賭波,阿高係一個唔喜歡將命運控制喺人哋手中嘅人,所以佢唔信賭錢會贏。」

徐妻又說:「佢最鍾意運動同陪個女。放工之後,返咗嚟就唔會通街走,我哋其實好慳,佢鍾意戶外活動同運動,連去旅行都係鍾意踩單車睇風景,錢也不敢用太多。」但徐妻也承認,有好多關於徐步高的事,是傳媒報道後才知,但大部分她都不信。「我唔知佢識左手開槍;我唔信佢賭錢,佢成日話唔鍾意不勞而獲。我亦唔知佢戴假髮,我未見過佢戴假髮!」

「阿高從來唔寫日記」
由於徐步高在家人眼中是個謙謙有禮的君子,案發之後,家人及好友都滿腹疑惑,包括警方公布案發時的情形。「我始終唔信阿高咁叻計算,竟然會用三粒子彈的槍去博二十四粒子彈。阿高已經死咗,死無對證,點解只假設佢係唯一疑兇!」徐妻又說:「那些所謂警方搜出的日記更離譜,阿高從來唔寫日記,O記喺屋企拎走嘅日記簿其實係我中學時寫嘅!」

徐步高被形容為「雙面人」,令徐妻很憤怒,她說:「阿高熱愛運動,啲阿Sir鼓勵佢參加比賽,拎到獎,就話替警隊爭光,依家出咗事,就話佢高調!阿高親口同我講,話阿Sir推薦佢見Board,但佢推咗,佢唔想升職多咗壓力,但依家佢哋竟然話阿高無人推薦!究竟邊個至係雙面人!」

儘管喪夫頓失依靠,也無積蓄,經濟的確困難,但徐妻只求得到公平的對待。「佢都係差人,佢都失去咗生命,警方不公布案情,其實正在不公平對待一個被假設有罪嘅人!」

#李家超
#游乃強
#徐步高
#除暴高陞天理何在
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2559697524080370&id=972393926144079


咁即係gogogo當年已經發現咗警隊,中聯辦,同牛屎佬,仲有政商人士嘅勾結,當年殺警發生咩事根本由班差佬up

由今時今日差佬夠膽公開Hi勁張建宗嚟睇,即係差佬依家係擺明直接under中聯辦,如果唔係有人撐腰,單係一個下任一哥丁屎咁大,邊有可能咁夠膽公開同白衫合作做到出晒面,同埋有樣野,唔知幾時開始,啲公告已經唔係叫警隊或者警務署,而係叫警察部,好似公安部咁叫

好可能,就連奴隸葱都係無辜嘅,因為根本唔係佢話事。

https://forum.hkgolden.com/view.aspx?message=7090733&page=4








沒有留言: