搜尋此網誌

2019年7月30日星期二

我警告你班細蚊仔唔好再覺得自己佔咗人便宜啦


Protesters put down a $20 bill before taking away the scrapped cartons upon other purpose.

=====

Some people around are copying the official communist way of saying that such a movement had the CIA behind the scene.  It is rather ironic to let you know that it does not until now have a leader and all the actions have been raised through the internet. On the other hand from today, we suddenly realise that many of these brave youngsters are in hunger as they have run out of their savings by consuming the necessary gears.

=====

我警告你班細蚊仔唔好再覺得自己佔咗人便宜啦

好心痛好心酸

講真,
一餐飯,或者幾百蚊嘅裝備,對於我地呢啲出咗嚟做嘢嘅人唔係啲咩錢
甚至有時一千幾百都唔記得自己究竟駛咗喺邊

你地發育時期就唔好為咗慳錢買個包食唔敢求助啦
好似上圖咁,請埋你食飯餸都唔敢夾多,想心痛死人呀?
我地香港嘅小朋友係好有家教好有禮貌同埋唔佔人便宜
但呢啲唔係佔人便宜 係我地欠咗你地
我地呢代嘅小朋友好勇敢 堅毅 明辨是非

唔好以為呢班𡃁仔𡃁妹付出嘅代價好小
平時暑假個個都諗去邊度玩 邊度旅行 留喺屋企涼住冷氣打機
但呢班小朋友犧牲咗佢地最純真最無憂無慮嘅童年為我地去抗爭

係令人心痛嘅成熟
如果你地班細蚊仔有咩事都收收埋埋自己一個承受
無錢又怕醜唔敢講 肚餓又唔好意思比人請食飯
咁樣嘅話 我地會更加內疚

所以請你地唔好再怕醜
嗰啲真係唔係咩錢來的
第時你地出嚟做嘢就知

我愛你地

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1382375


作者:
抗爭運動來到今日,忽然鬧起糧餉的問題,認真復古。

有人餓着肚皮吃催淚彈,有人嫌八蚊一支水太貴而放低,每每讀到這些小故事,都叫人心頭為之一悸。

這時,如果有人能伸出援手,慷慨解囊請他們吃一頓熱飯,想必他們會痛哭流涕,拜謝不已。

殊不知,他們來到才發現桌上伺候的是鴻門宴。善長脫下羊皮,露出警渣的狼相。

無大台又如何足食足兵?

反董卓聯合軍之所以慘敗,並非因為不夠糧食,而是錯在十八路諸侯紛紛上繳,交由袁術管理和分發。

你想義士們步孫堅孫策的後塵?

幾次睇到警渣們在示威前劫糧和突襲輜重的新聞,我都會聯想「烏巢」二字。

「智將務食於敵,食敵一鍾當吾二十鍾。」

然後想到以前的劫糧兵每當滿心歡喜以為得逞時,打開才發現裡面全是火藥。

「兵以詐立,以利動,以奇勝。」

我們的前線都是乖仔乖女,都是仁義之師,用正而不肯用奇;面對穿甲的子彈,皆不肯為鈍箭裝上利簇。

與此同時,那些號稱自己是維護法紀的警察,卻不敢穿着制服落餐廳食番個下午茶。

一邊是無償地幫助香港人,一邊是收OT錢打尻香港人。

香港人係有眼睇的。

為義受逼迫的朋友,如果你餓着肚子,身無分文,不要羞於啟齒。但也要銘記,防人之心不可無。

而你,若想後勤這些義士,不如身體力行,帶着糧水來到他們跟前。Ztore想洗底的話,也不妨隨傳隨送。

我還是不教你怎樣做了,因為我相信你有智慧讓抗爭者飽足,讓欺壓者食不裹腹。地鐵售票機上的光景,已經證明了這一點。

作者
https://www.facebook.com/972393926144079/posts/2561971673852955/






沒有留言: