搜尋此網誌

2019年7月30日星期二

【抗爭都要食飯】渣哥請「正義年輕人」食腸粉套餐 麵匠風龍:誠邀手足拉麵試食

【抗爭都要食飯】渣哥請「正義年輕人」食腸粉套餐 麵匠風龍:誠邀手足拉麵試食


2019/7/30 

抗爭運動持續,近日有網民關注不少仍然是學生的前線抗爭者,寧願用錢買裝備,亦無錢買飯食。有食店向抗爭者提供免費食物,包括請食腸粉套餐、拉麵試食等。有人提倡派發各區都有分店的快餐店券、餅卡。
曾貼出「反送中」標語的麵匠風龍昨日在facebook提到,有客人提出希望買飯票,給予年輕的遊行人士,麵匠風龍指婉拒客人的好意,「這事情應該由我們來分擔」。風龍今日發帖,指誠邀充滿愛心及食無定時的手足「拉麵試食」。
前港姐譚小環與丈夫蔡強榮創辦的魚蛋店「渣哥一九九六」在 facebook 提出,每天由早上10時至晚上9時,向「正義年輕人」免費請食腸粉套餐,「凡正義的年青人(目測似就得勒)光臨渣哥任何一間分店,用黃色Memo紙寫著 『我愛香港』(店面有紙,筆提供)交給店員,就等於1張免費食券,渣哥就會免費請你食1個腸粉套餐,每人每次可以最多2份。**本店保留任何最終決定權。」
沙田區民主派區議員麥潤培在社交平台透露,收到很多馬鞍山街坊捐出食肆禮券、餅卡、超市或連鎖零售店現金券。
「平等分享行動」發起人 Benson Tsang 昨晚在社交平台表示,從已認識、有聯絡的朋友手中,收集到一批餅卡及麥當勞券,會透過「前線老師」(即社工)直接交予前線。



渣哥 一九九六
4 hours ago
【通告】
【細路,唔好餓壞身體】

https://www.facebook.com/JarGor1996/posts/2381440088600685


https://thestandnews.com/politics/%E6%8A%97%E7%88%AD%E9%83%BD%E8%A6%81%E9%A3%9F%E9%A3%AF-%E6%B8%A3%E5%93%A5%E8%AB%8B-%E6%AD%A3%E7%BE%A9%E5%B9%B4%E8%BC%95%E4%BA%BA-%E9%A3%9F%E8%85%B8%E7%B2%89%E5%A5%97%E9%A4%90-%E9%BA%B5%E5%8C%A0%E9%A2%A8%E9%BE%8D-%E8%AA%A0%E9%82%80%E6%89%8B%E8%B6%B3%E6%8B%89%E9%BA%B5%E8%A9%A6%E9%A3%9F/

你班細路唔准再洗錢買乾糧去發夢!!!!!!!!!

大人出發前去拎多一千幾百蚊唱散做50,20蚊紙
太大張銀紙班細路一定唔好意思拎

同埋買定多啲乾糧
到食飯時間就主動啲問身邊嘅人要唔要
多啲留意有冇細路哥大學生中學生係附近

仲有你地班細路
肚餓冇錢真係要出聲
我地班大人五年前輸左一鑊搞到你地冇得出街玩
冇理由要你地今日餓住同我地一齊行出黎

香港人加油

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1382434


[我係小朋友] 畀人請過食兩次飯 入嚟教你點幫小朋友 唔好再洗版 文長

介紹自己先,我同朋友喺餐廳傾偈發夢事宜,畀對面枱聽到,佢靜靜雞埋咗我張單。另一次係同一個大人手足同路返屋企,咁啱住同一區,又好夜,父母藍絲又唔留飯,就同佢去食宵夜。佢最後堅決要請埋我,講咗句:「你哋無返工都出嚟咯,我有開工嘅咪請埋你囉。」我返到屋企真係喊咗。仲有好多請搭的士,現場送食物等等。以下我講下我作為小朋友,你哋可以點幫,其實唔須要搞眾籌。

送錢篇
好重要,咪再講「我要你哋唔好意思唔拎錢」雖然話錢係最實際,但係我哋係有自尊同骨氣,所以唔好送錢

食物篇
現場:接近六點可以買啲易入口嘅便攜食物,因為前線同後援通常依段時間已經開始準備,唔會得閒食嘢。可以另外買啲即飲寶礦力,因為帶mask又成身裝好容出汗
事後:如果你真係忍唔住眼想強行請,你可以參考我嘅例子,事後主動請人食飯。如果想喺餐廳靜靜雞幫小朋友埋單(固執嘅小朋友無得say no),建議偷聽嘅對話內容要確實嗰個小朋友真係有出過去發夢先好請,因為我有好多朋友只會講幾下反送中,遊下行打下卡,跟住就無出過,或者無食過催淚彈。佢哋根本唔會有唔夠錢食飯嘅問題。而靜靜雞請食飯已經係對我哋最大嘅支持, 支撐我哋行落去,阿輝,多撚謝!

唔好無拉拉約我哋出嚟食,因為我哋唔知你係唔係鬼。

裝備篇
豬嘴:3m 3200 setA 面罩($8x)
賣曬就買 setB 加個3311K($13x)
依隻已經好OK,我寧願你買多啲依隻,等中後排都可以受惠,都唔好買高階版.除非你識嗰個係滅煙小隊,想買高階版再問我,或者去依到研究。https://lih.kg/1381735

眼罩:請買泳鏡,728啲過期煙真係好烈。泳鏡勿買幼鏡框,撞一撞,眼珠都無。但係又唔好買太大,如果唔係就會帶唔到豬嘴。
☑️
☑️
⬇️
⬇️


❎
❎
⬇️
⬇️

依啲物資最好自己帶去前線
送物資,小朋友就唔會無錢開飯,小朋友收曬,仲可以畀哥哥姐姐

冰袖護膝等非緊急用品,依啲都不及豬嘴同眼罩緊要,唔係重點。我寧保住個肺同睇到嘢,唔好畀速龍捉。如果真係想 送/要 冰袖護膝等非緊急用品,入依到,小朋友仲有等自己揀。
[急推]HKTVmall員工助養小朋友計劃正式啟動!
https://lih.kg/1383782
- 分享自 LIHKG 討論區

而其他唔係專for小朋友嘅物資,又想知點送去,可以留意Tg@UnitedHK18,每逢發夢前都會公佈。

最後,其實我哋識儲錢,識慳啲慳啲洗,亦唔想你淨係送畀我哋,比起我哋得到物資,我哋更想你走出嚟一齊企喺後而發夢,以及致力遊說同改變身邊藍絲嘅睇法,除咗出錢,出力都好緊要。咁樣依場革命先會成功。

豬嘴唔好喺淘寶買,上外國網成日鬧中國3m翻版好垃圾

加多一句,如果太夜同太危險,要搭的士,請盡兜埋小朋友!!小朋友住喺香港十幾廿年咋,去旺角就叻。走嗰陣我都係跟啲大人行。零晨巴士又貴,七一啲零晨巴士仲要停曬,無車走。

仲有小朋友唔知父母啲錢點賺返嚟,成日會懶叻跟tg個物資list買嘢。大人們一早補咗倉嘅話,小朋友就會唔知買咩,淨係識食飽飽。

推埋依個!一定要同小朋友搭的士!
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/dsHCfS

發夢前線撚 求哥哥姐姐提供物資

728副本有好多兄弟姐妹比人拉左,
主因都係因為畜龍小隊衝埋黎打散左再拉人,
而家既前線無能力對抗到畜龍住,
想拉返兄弟返黎都有心無力

希望有哥哥姐姐可以提供強力既電筒比第2,3排既兄弟,
當有突發既情況, 可以直接用強光既電筒一齊射埋去,
令到畜龍小隊既人短暫失明,
比前線既兄弟退去後面:~(

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/dtjcES

好認真!一班有裝備既哥哥姐姐廢中港女想請教你地

首先,
我地一班朋友自發成立左物資group ,
當中有各行各業
亦包括大量死港女 所以詞彙有咩用得唔啱唔好質疑

我地有朋友係海外訂左大量最高裝備既豬嘴 ( sorry死港女唔識型號 ) 
想for最前線發夢班細路 

其餘亦跟左你地既list去準備,
生理鹽水,冰袖,眼罩,
我地都落左貨,有幾箱準備
電單車頭盔亦準備左十餘個,
各自分散係唔同既據點 
除左派發俾身邊既朋友,亦預備大半到時去前線派發

然後,我地聽講有水炮車
咁請問小朋友發夢見到水炮車個陣仲需要咩裝備呢?

第二,
有小朋友需要既話可以到時問我地d哥哥姐姐取
咁請問咩記認會最好?
(千祈唔好怕醜唔拎,我地可以做既得咁多)

你唔需要話俾我哋知你係邊個,你只需要搵我地,我哋就會有裝備俾你,但點既記認先最完美?
(唔好叫我額頭寫住紙,寫住有裝備 ) 

因為高級裝備真係好難訂好缺貨
唔想被充工或者被濫用,點俾你地最好?

利申:我地預左去最前線塞比佢哋,但想集思廣益,仲有冇其他方法?

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1386167





沒有留言: