搜尋此網誌

2019年7月30日星期二

淨係講都夠嚇死班牛屎佬,真係每個星期咁做仲得掂!

淨係講都夠嚇死班牛屎佬,真係每個星期咁做仲得掂!
警鄉黑商勾結,大家攪到元朗變成人見人怕的死城,定必迫到班鄉下佬施壓力給政府從而接受條件。比要執行可能有傷亡的行動更有效,因為不仁政府根本不理市民的死活。
不要説會影響無辜人,成大事必定有犧牲,現在不是要犧牲性命,咁都不願意就什麽運動也不用攪,擔心的可早作部署預防。何况運動失敗後,相比大家同樣要面對的暴政和欺壓,這算是什麼。

======

其實我地已經搵到贏嘅方法

搞元朗,搞元朗同搞元朗。
好重要,所以要講3次。

721同727已經令官黑勾結嘅事浮咗上面。
官。商。鄉。黑當中千絲萬縷嘅利益,竟然同當年徐步高查劉皇發嘅案件息息相關,案件嘅疑點更加令人心寒;警察縱容鄉黑無差別襲擊香港市民,證實香港警匪片原來係紀錄片:兵就係賊,賊就係兵;警方第一次對遊行發出反對通知書,更直接反映左真正管治緊香港嘅係六鄉而唔係西環。

而元朗就正正係鄉事會最大嘅核心,入面所牽涉嘅利益關係(官商鄉勾地,黑幫勢力,過百萬嘅陀地費,黃、賭、毒等等)係龐大到我地一般市民大眾難以想像。亦因爲咁佢地呢班活喺社會陰影嘅人,內心咁恐懼我地入元朗遊行。

從722(黑吃黑傳聞)同727(申請不反對通知書)兩日所見,元朗而家已經草木皆兵。我地已經畀左好大嘅心理壓力佢地。我地而家須要做嘅就係擴大佢地嘅心理壓力,打擊元朗經濟,令元朗變做死城,樓價下挫、商戶退租,刺破經濟泡沫,直接打擊鄉紳利益。

所以黎緊嘅8月,我地應該將所有嘅資源擺哂喺元朗。每星期都最少入一次不反對通知書,怖下疑兵之計,人人黑衫黑褲口罩,注意分散站位,個個2個3個咁行街,將和理非嘅力量發揮到最大,令佢地草木皆兵。到時商鋪落閘,人心惶惶,商店無客,樓市成交急跌,鄉黑嘅地一跌價,就係黎明來臨嘅徵兆。

727當日,當大家都知道再有暴力事件發生只會令元朗嘅經濟再下跌,如果佢地再派白衫人出黎打人,就會搞死自己,我地亦會自衛還擊。但佢地唔派人出黎,我地就打游擊,實則虛之,虛則實之,令佢地疑神疑鬼。到時鄉黑利益受損,自然要投降,要比壓力政府解決政治問題。

呢招暫時淨係適用喺元朗,對其他地區未必有用。

一齊為實現煲底互擁而努力#kill#

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1387171











沒有留言: