搜尋此網誌

2019年7月30日星期二

從任何數字看,中國目前是沒可能殺死這頭生金蛋的鵝, Should we go, China goes after.

從任何數字看,中國目前是沒可能殺死這頭生金蛋的鵝, Should we go, China goes after.

=====
作者

下一步該怎樣走?

不要過慮,表面上政府好像以逸待勞,但實情是我們多面的極限施壓已成氣候,習近平和黑天鵝比我們更心急如焚——他們正想利用談判搞散抗爭。

2018年大陸境內債券違約規模達到1200億元,而今年的規模,是5700億元。

59間企業設立的中國民營投資集團,533億元存續債券今年到期。4月首份5億美元債券違約,中建行已硬啃代還3億;另一份5億美元債券,8月2日到期。中民投講到明:還唔到。

今年首6個月,中國企業債務違約金額突破600億。7月15日一天之內有5份債券違約。

7月22日,美國制裁中國神秘石油入口商珠海振戎(北狄改名都衰過人,話明係用來振興伊朗這個西戎)。兩伊戰爭期間,中國向伊朗賣軍火,就是通過這間公司以石油代支。現時進口量佔全國進口量約25%。

2019年有719隻地產債券到期,需要償還的金額達4567億元。2019年至2021三年間,地產企業海外債券到期規模都在200億美元之上。

7月,失業大軍年增超過500萬人。

7月,返鄉潮達740萬人。

7月,特朗普否決將蘋果產品剔出加徵25%關稅的中國貨清單。

7月,惠普、DELL決定將30%筆電生產撤離中國。

7月,山東近百間院校搞農民工「副學士課程」,免考文化試,資格卻與高校畢業生睇齊。

7月,秋行軍蟲和關稅夾擊下,中國多年來首次向俄羅斯入口大豆。

9月,南韓三星將關閉最後一間惠州工廠。

10月26日,美國給予WTO的限期屆滿,WTO必須決定是否將中國、香港和澳門剔出發展中經濟體。

全國心臟病藥脷底丸斷貨,由9蚊暴漲至150蚊一樽。

邊個等得?邊個唔等得?

今日,中美貿易談判在上海重啟,預料實質成果不大。

香港是大陸的後花園,不妨再燒幾把火。

作者
https://www.facebook.com/972393926144079/posts/2562847197098736/


轉:

我聽到我一位大陸朋友嘅睇法

唔係陰謀論,以我對大陸官員文化同商界生存方式得認知講講:

知道中聯辦港澳辦為什麼撐警黑合作,不惜放任打市民破壞治安?

因為中國窮了,2016年開始不斷撤走的外資,從前海、深圳科技園目前的空置率超過一半可以窺見一二,十年前不斷吹奏的國民生產總值也由雙位數降到一位數,因為也許有不少廠家重新改善品質維護品牌形象,不過更多的是降品質降成本以量傷人的壞分子,made in China 在國際上代表何種質素連非洲人都識比較,你比一件中國製波衫同日本製波衫佢,估下佢中意著邊件?

滯銷》降價〉低盈利》虧蝕〉倒閉/撤資,就係咁合理

五年前係威係勢的深圳,到尋日未要掛紅海嗌口號振奮下自己打一下飛機騙騙自己。

無論你點興奮,超越唔到香港、賺唔到錢就係事實,融資一堆但盈利虧損就只係變相蝕利息比融資銀行或呆壞帳又更窮。

於是,中國窮瘋了,為什麼你們不聽話呢?

快拍板人工島、高鐵追加撥款、東大嶼、古洞鐵路等等工程!

這些都是廣東省政府可上報的經濟收益....

哦!但要留返個粉嶺高球場—-領導要打球。

所以,要把你們打到乖,好讓中國吸光香港的錢,還要讓未來的香港納稅人「欠」下一萬億以上的債,到時你們還敢凶?(對呀,明明是給錢叫人做事,中國人偏會以為你無佢唔得,我跟過6年大陸廠,歡迎你同我拗)

反送中示威是中國玩殘香港的幾近阻礙,中聯辦必須盡全力阻撓,官警黑三方打龍通,香港人能做的,就只剩下企出來的自由,但漸漸連遊行的自由也沒有了,那惡法立了,很多人會犯了搶劫、醉駕、尋釁滋事等大陸罪名,沒上過大陸也會犯?當然,還要多告你一條偷渡入境罪,你奶奶的!

香港不反抗,就會漸漸跟大陸一樣,上訪不到、有冤無路訴,這是沉默大多數希望的嗎?

再現實啲講,今日你仍然舒服生活,一班意識到不妥的年青人卻都站得比你更前了,幾十年後,這班中年青年是你兒子、女兒的上司前輩甚至老闆,如果你仍然撐警,那他們政見對立,他們會被上司信任嗎?誰知你會不會剛好識一個元朗鄉親,回來執我一獲金?乾脆就把你們投閒置散報復。

你話可以做中資,你不是北京人上海幫南京派桂林子弟,還想上位?

清醒吧,港豬。在寧波鄉下,真的感受物價的瘋狂,好多嘢貴過香港!北京印刷了200萬億紙幣,經濟反而越來越差!香港的美元外匯儲備,比絕大多數國家富有,這個是北京睇中的寶!美金,只有美金是真正財富!

https://www.facebook.com/groups/2470630179821344/permalink/2486494334901595/

[黑警今次大鑊]頭先係茶餐廳聽到個阿叔分析老解做咩係邊境

一個阿叔話班死𡃁仔再咁搞落去
解放軍實落黎射鳩死晒佢地
新聞都話已經係邊境

點知另一個大叔話:
屌你諗野咁片面
班解放軍係要黎對付警察架
班𡃁仔有咩武器呀?警察實搞得掂佢地啦
至多暴力得滯俾人鬧
點鬧都唔會出解放軍咁大影響
所以對付示威唔駛出到解放軍
殺雞駛乜撚用牛刀

要出到解放軍
唯一可能就係對付有強大火力既香港警察
佢地怕香港警察叛變
你諗下近幾年添左幾多武器請多左幾多人
仲要連頂頭大老細都公開照鬧
你估共產黨唔驚架?

你問我呢
我就估而家政府都吹緊風成立獨立調查委員會去查警察
真既話班警察一發癲叛變就大鑊啦
所以咪調班解放軍落黎候命囉

#oh##oh#我爭啲聽到拍手
阿叔分析拍得住細良陶傑既level

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1392290






1 則留言:

mrsmallbee 說...

西朝鮮化,赤朝變習朝