搜尋此網誌

2020年3月29日星期日

執法嘅嘢你識條鐵咩,獨裁者嘅法例從來都係睇人執行!

執法嘅嘢你識條鐵咩,獨裁者嘅法例從來都係睇人執行!

~你有無見我渲染黃店藍店?公開分黃藍只是製造名單給獨裁者打壓吧!要支持心中有數邊間係邊間唔係,肚餓時專揀係嘅幫襯就得,槍打出頭鳥,做到咁揚就只有死路一條。

=====
🙄噚晚「雷厲風行」 今日「闊佬懶理」 🙄
「全城禁聚」已經生效,禁止多過4個人喺公共場所聚集,有讀者向《蘋果日報》報料,話旺角道行人天橋有工人姐姐聚集,人與人距離明顯唔夠1.5米,於是報警,20分鐘後有4個軍裝警到場,但只係同工人姐姐講咗幾句就走咗,冇叫分開啲坐,亦冇驅散,同噚晚喺尖沙咀掃酒吧場時嘅「雷厲風行」差天共地!
相關報道👉 https://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20200329&s=6996647&a=60770903

https://www.facebook.com/103397657814341/posts/151885946298845/









沒有留言: