搜尋此網誌

2021年5月6日星期四

往羅得島賀錦麗在機埸與第二紳士吻別時仍戴著口罩, 但架飛機連油漆也脱落會是空軍2號嗎😅?

 儘管兩人都已'表面'接種疫苗,往羅得島離愁别緖賀錦麗在機埸與第二紳士吻別時仍戴著口罩





~毋須看貼紙也知道是拜登支持者

~大多數片也看不到梯的盡頭,找了一輪才找到這較長的影片

~因為賀真的要去羅得島所以是可以看到連著飛機的,但這架飛機連油漆也脱落會是空軍2號嗎😅?






Errol Webber

@ErrolWebber

2021年5月6日


Kamala Harris kisses husband... through their masks, as she departs Joint Base Andrews en route to Rhode Island.


I have no words.


https://mobile.twitter.com/ErrolWebber/status/1389990098582732803


蠢bot 乜乜七七都冠狀病毒和疫苗,無病毒都可以講口罩啫😤









3 則留言:

匿名 說...

睇到光x會卡有王色姐,唔知佢地對香講有咩計劃
睇片睇到袋鼠國禁兩個禮拜去過仁道嘅袋鼠回國,有人話喺agend@21嘅travel ban,咁係咪想d人被正苦宰割?終角同香講都有法例禁止離開

Autumnson 說...

你唔記得獨眼少女條片多謝荷魯斯嗎?

其它的唔使講都知啦,何祇議呈21呀!?

不對帖題的東西已警告過你,兼且寫得咁隱晦不如不要寫,下次開始删你

匿名 說...

我好似2020後先日日上黎,2019年或之前睇過光x會卡,唔知係咪全部,唔覺有黃色姐。