搜尋此網誌

2010年6月6日星期日

香討第六次封我户口

香討第六次封我户口

剛在街外回來開機,發覺香港討論區又已在我全無犯規情况下,不斷以莫須有(或判斷力遠不合格)罪名扣我分,繼而今早已第六次封我户口。本人特出此帖向未能回覆的同好版友作出交代,並對香討侵犯人權、扼殺言論自由和封殺真相資料作出嚴重抗議!!!

又 特此多謝高登數位網友多次介紹此輞誌及轉貼收集回來的資料,令更多人在小弟被香討多次無故封殺的情况下,仍可知道經表面鋪排及過濾的事件背後的黑幕及疑點,不致不上外國網站的港人活在五里霧中,連內地也有報導的消息,港人多時都一無所知。

香討第七次無故封我户口

11 則留言:

匿名 說...

加油秋兄,我係無悔兄呀:)你而家轉左去高登呀?

Autumnson 說...

無悔弟好久不見,哈哈,好嗎?
冇啊,開咗就自己係高登貼文啦。太懶冇開咁多户口啊,所以乘機在此多謝高登friends。

匿名 說...

我日日都睇你個blog,你吾知之麻;)

Autumnson 說...

我知架,冇你又點會日日有幾百個網友上來*_*;我意思是上次過年後,冇再和你打招呼嘛。

匿名 說...

秋兄又被封acc真係好無奈下
一般而家我都唔會直接係discuss收料轉係呢到睇
每日我都會黎呢到睇新聞
香港新聞睇完就算lu

Autumnson 說...

多謝支持!
呢次我只貼了三篇文和波蘭墜機黑幕,後者貼在人家開的帖故未受影響,而前三文涉及光明會、Bilderberg和環保,唔知香討為邊幫人做嘢?貼中堅料要封倉LOL。

Autumnson 說...

我錯了,波蘭墜機那帖也被封了,香港....唉!
連內地也可討論的議題,竟不容於港,香港人就是不準知道真相,只準繼續揾錢?!果真體驗了一國兩制,但我絕不相信是阿爺落的命令。

匿名 說...

阿爺最多唔比講會引起麻煩既野JE,波蘭呢單野無關痛癢一定比講,一定唔係阿爺
香港遲早比人"河蟹",我個心一早北望阿爺架啦
但我依然會繼續支持秋兄,為大家攞第一手真相!!

Autumnson 說...

也許波蘭那帖是我攪錯,因我的A/c被封,登人後根本看不見功能features,所以以為帖被封了。

JIMillim 說...

其實我係高登友, 我都有份轉載
香討d人太短視了, 睇下依靠所謂既當權者結果會係點

Autumnson 說...

Jim兄,原來如此,再次謝過了!