搜尋此網誌

2011年6月10日星期五

在荷蘭的聽眾報告生物戰

Steve Quayle on E.Coli GMO Bio-Warfare - Coast To Coast AM - 06.07.2011
史蒂夫奎爾對大腸桿菌轉基因生物戰 - Coast to Coast - 2011年6月7日
2011-06-08


在荷蘭的聽眾報告生物戰
Listener in the Netherlands Reports on Bio-Warfare
June 9, 2011
Translation by Autumnson Blog

Well Steve, I live in the Netherlands on the border of Germany in a small village, after hearing you on coast to coast I thought you might like to know how it is here. No one and I mean no one in our village will buy produce after the e-coli scare. Since I do not know where it is coming from, my family just wash it very well...and now that it is all very cheap we buy to can it. But just to let you know many people here are afraid.
嗯史蒂夫,我居住在德國邊境荷蘭的一條小村子,在Coast to Coast上聽到你,我想你可能想知道這裡如何。沒有人,我意思是沒有人,在大腸桿菌驚魂後會在我們的村裡會購買農產品。因為我不知道它來自哪裡,我的家人要洗得很好...及現在全都是很便宜,我們買它作罐頭。但要讓你知道這裡很多人都在害怕。
Deb
狄波
http://www.stevequayle.com/News.alert/11_Disease/110609.letter.biowarfare.html

在歐洲的大腸桿菌爆發是生物戰爭

法醫證據浮現:歐洲大腸桿菌超級病菌是生物工程以產生人類的死亡

沒有留言: