搜尋此網誌

2019年6月30日星期日

黃洋達: [撐政府vs反政府]變咗【撐警vs仇警】!?

黃洋達:
【撐警VS仇警?】

(為了方便警員閱讀,加添一些巿井俗語,完全出於善意)

喂!差佬差婆,你而家係咪仲柒撚懞懞咁係度沾沾自喜,覺得好撚多人撐你地呀?有D野,唔撚駛大學畢業先識架,你地柒少一陣啦!
今日個暴力集會,係政府拉線搞嘅,政府要玩群眾鬥群眾!個社會本身就已經撕鳩撚裂曬架啦,裂都冇話實唔好架,睇點裂嘛。

一個政治危機,係政府嘅管治危機,要撕裂,就應該係「人民VS政權」丫嘛。
政府要動員,要群眾鬥群眾,都係變成「撐政府VS反政府」啫,點撚解會變左「撐警VS仇警」架?

因為政府戙鳩你囉,施政失當呀、惡法呀、破壞一國兩制呀,呢D惹火野,佢全部當無發生,有人抗議就一律當係仇警!跟住出錢出力出人,話撐警實打人,然後成個社會變左「撐警鬥仇警」,跟住政府呢?佢下一步出嚟調解你地雙方添呀,講到好似佢地唔關事咁,出嚟勸交。

聽日七一,我勸你地搞清楚,今日自己搞到自己人唔似人鬼唔似鬼,到底係邊個累到你地咁,應該向邊個發難,你地自己最清楚!要了解呢D事,唔撚駛好高學歷架咋!

https://www.facebook.com/578742934/posts/10156873296517935/


安慰說話我就唔講,不過大致局面,運動去到某個位,將會出現某種情緒,我在6月13日的節目,已經講過一次。
大家如果嫌煩,就淨係聽第二節,當晚節目的重點在第二節。
當日,或者更早之前,做定一D心理建設工作。因為局面去到某個位,那種委屈難免會出現。
關鍵字,是「野心」。
不是發洩,不是憤怒,不是安撫,是野心。

【古惑仔俱樂部】第213集
死心與野心的選擇
節目連結︰http://www.passiontimes.hk/prog/72/213/2
主持:黃洋達

今晚12點前,還是可以免費收聽的




沒有留言: