搜尋此網誌

2020年7月27日星期一

我以身為香港醫護人員嘅一份子為恥,戴咗口罩都中

美疾控中心的官方試驗結果通告咪告訴咗大家,無論N95、手術口罩和布口罩都無助預防冠狀病毒,無人去揾資料,譯埋都無乜人睇,一未讓正苦利用大家的無知擺佈😢

======
我以身為香港醫護人員嘅一份子為恥。

戴咗口罩都中,我地無人出黎確定係唔係已經空氣傳播,我地無人出黎解釋俾市民聽戴外科口罩仲有咩用。

口腔化驗結果最多只能作短期參考,並唔係單次驗咗無就係無。但普羅市民依然蜂湧排隊做化驗,我地無出黎解釋不突止,仲任由市民聚集排隊,咁唔通就唔會變相增加傳播機會?

強制戶外戴口罩會影響好多戶外工作者,更不利佢地進行工作,亦可能會引致佢地患上其他疾病,但我地無人出黎幫佢地講任何嘢。

我地無資格話自己好過大陸醫護,we are just the fucking same。

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213907416478399&id=1798595804







沒有留言: