搜尋此網誌

2019年12月27日星期五

警黑一家親:「佢哋(部份警員)直頭叫班黑社會做TIER 14…」

警黑一家親:
離職警阿輝更說,警隊內部稱機動部隊為「TIER 1(第一梯隊)」、曾任機動部隊的則為「TIER 2」、而年資較深或初入職的警員則被歸類為「TIER 3」,「佢哋(部份警員)直頭叫班黑社會做TIER 14…」

抗暴之戰】 恥與為伍7.21促使辭職 良心警:警察係應對付黑社會


阿輝坦言,在警隊渾渾噩噩生存了六年,若非反送中一役,或許就一直終老,7.21是促使阿輝離職的主因。「雖然我唔係話好有抱負去做一個警察,但係作為一個警察,係應該對付黑社會」,豈料警隊行為卻與他想像南轅北轍。被問到警隊如何重奪市民的信心?他說:「五大訴求,缺一不可」。

「佢哋直頭叫班黑社會做TIER 14」
7.21當天,阿輝在港島區當值。當日的衝突主要集中在西環,但仍有不少機動部隊同袍在政府總部、警察總部和禮賓府當值,最令他失望的是,「高層都決定唔調派啲咁空閒嘅梯隊過去元朗,係講唔過去!」阿輝透露,部分同事在電視直播中看到白衣人無差別地在西鐵站打人,「佢哋係拍手歡呼,覺得自己唔可以出手打示威者,有黑社會或者圍村人士去幫手教訓示威者,佢哋係覺得開心。」

阿輝更說,警隊內部稱機動部隊為「TIER 1(第一梯隊)」、曾任機動部隊的則為「TIER 2」、而年資較深或初入職的警員則被歸類為「TIER 3」,「佢哋(部份警員)直頭叫班黑社會做TIER 14,因為佢哋(黑社會)某程度係14K,內部有個戲稱叫TIER14。」他直言荒謬至極,記起警隊在六月之前幾個月,聲言要反黑,「喺尖沙嘴大肆打擊黑社會,反黑反咗幾個月,反到搭晒膊頭,有傾有講,係唔合理!」

面對警黑勾當等疑雲,阿輝說高層只以「人手調配有問題」作解釋,「話『所有兵力全部擺晒係港島區』,就係咁樣,你信就信,唔信就算。」他認為,真正的原因就如報道所指,「(高層)好明顯真係放縱,有心畀黑社會或者班白衣人去襲擊示威者」,藉此突顯警隊的重要性;縱使要犧牲無辜市民的安危,亦在所不惜。
「如果結咗婚、有宿舍就好難走」
阿輝在7.21不久後離開警隊。被問到辭職有否被留難,阿輝笑言沒有,上級和同袍均勸他考慮清楚。由於他從沒主動表明「黃絲」立場,若有,「佢哋會恨不得你快啲走,快啲離開仲好啦,好似清除毒瘤咁。他坦言慶幸年紀尚輕,包袱不重,「如果結咗婚、有宿舍就好難走」,所幸辭職決定得到家人、伴侶、朋友的支持。以他所知,部分離職的前警員加入保險行列「做住先」,情願重新建立事業,亦恥與警隊為伍。脫下制服,放棄人工高、福利好的優差,會否覺得可惜?阿輝直言:「唔覺得,唔應該為咗錢去放棄自己個立場」。
惟諷刺的是,阿輝指其實有部分警員,雖自覺是「正義超人」、站在真理一方,仍籌謀離開警隊,「佢哋覺得自己做嘅嘢係正確嘅,佢哋都覺得呢個工作環境唔適合」,只是基於家庭負擔,不能毅然離隊。

https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20191227/60413569?utm_campaign=hkad_social_hk.nextmedia&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_content=link_post










沒有留言: