搜尋此網誌

2020年8月5日星期三

黎巴嫩大爆炸你以為距離你好遠?唔關自己事,但其實又可以好近

仲要不是核爆都傷亡慘重😥

好彩我們是中國的一部份亦已經一國一制,中國每次大爆炸,比貝魯特這一次更强的也不知多少次,全賴中國强大建築物穩固,都是傷亡人數很有限或無傷亡

更好彩我們住在香港,即使大鴉灣核電廠大爆炸,估計也只會死三、二十人吧

======
黎巴嫩大爆炸你以為距離你好遠?剛我家中的工人姐姐,好激動咁講,佢有個係果邊打工嘅朋友,因為爆炸嘅震波而建築物倒塌中死了。

她說,昨日先同佢傾緊計。佢兩個朋友係果邊住。一個當時出咗街去做野,另一個就留咗係家。留係家果個,就係爆炸果陣,係室內被建築物倒塌而壓死。另一個因為出咗去因而避過一劫。

好多野看似好遠,唔關自己事,但其實又可以好近


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3103159899721950&id=194035600634409









沒有留言: