搜尋此網誌

2021年5月18日星期二

Brad Campbell醫生: 我正在觀察歷史上正在被忽略的最大醫療傷害煤氣燈效應(心理操縱)事件

 Brad Campbell醫生: 

我正在觀察歷史上正在被忽略的最大醫療傷害煤氣燈效應(心理操縱)事件

我是唯一一班在注射前後從事實驗室工作和環境毒素測試的醫生之一

現在我已被刪除兩次,總共有超過13萬名關注者

再次告訴我媒體如何不是在試圖掩蓋事實

I’m one of the ONLY doctors doing lab work and environmental toxin testing pre and post injection.

I’ve been deleted twice now with over 130k followers total.

Tell me again how the media isn’t trying to hide the truth.


“Trust the science” actually means 

“trust someone else”.


Trust your gut, use logic, and be open-minded.

I trust the 240,000+ people reporting adverse reactions.

I don’t ignore women’s suffering.

I’m observing the biggest medical injury gaslighting in history, being ignored.

“相信科學”實際上意即“相信別人”

相任自己的直覺、運用邏輯、並且開通

我信任240,000+報告不良反應的人

我不會無視女性遭受的痛苦

我正在觀察歷史上正在被忽略的最大醫療傷害煤氣燈效應(心理操縱)事件







沒有留言: