搜尋此網誌

2019年12月5日星期四

人話: 聽小弟一言 勇武手足千祈唔好去12月8日遊行

人話:
聽小弟一言 勇武手足千祈唔好去12月8日遊行

12月8日民陣個遊行係由維園去到遮打道 相信呢條路發生過幾多事大家都知

我希望勇武手足唔好一齊行 亦都千祈千祈唔好以小隊形式去其他區裝修中資

原因係你地去其他區玩比起遊行有意義好多 你地俾狗咬嘅後果比起和理非嚴重太多 和理非亦都唔需要勇武捨身保護 身為一個和理非我想講我地都識睇時間走人 唔使勇武擔心

溫馨提示 去其他區玩嘅時候最緊要係set好時間俾自己 玩完就走 媽媽等緊你返屋企食飯 玩到唔知時間嘅話好易俾狗擔走

當然如果身為勇武嘅你都想同我地一齊和理非咁遊行 我無任歡迎

我地今時今日嘅成功全靠我地半年以嚟和勇不分大家兄弟爬山 各自努力

光復香港 時代革命

------
曲得太犀利 我嘅意思係想叫手足去其他區玩 我嘅意思係勇武手足想嘅話都可以同我地一齊行但如果想去裝修嘅就去其他區 因為港島風險大好多
------

👍1582 👎108
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1769153






沒有留言: