搜尋此網誌

2020年1月28日星期二

太遲亦不足夠😿😢港府宣佈額外防疫措施

太遲亦不足夠😿😢

======

乜都需要獲得中央同意先,唔係聽香港人先
咁點解要出咁多糧俾你?記者會一開始就話自己開咗幾多個會,小家小氣。仲要主要的羅湖, 落馬洲, 機場等都唔封。

//港府宣佈以下額外防疫措施:

1. 獲中国同意,將暫停自由行簽證,探親、商務等則不受限。

2. 1月30日凌晨起,高鐵西九龍站抵港列車、紅磡直通車、跨境渡輪將全部暫停,中国抵港航班、跨境巴士班次將減少。

3. 1月30日凌晨起,除上述交通口岸,沙頭角、文錦渡客運口岸亦會關閉。

4. 即日起,就醫療服務向所有非合資格人士(即非香港居民)收回成本費用。

5. 呼籲香港人盡快由中国回港,條件許可下進行14日自我隔離。

6. 與封鎖湖北省相關的港人救助個案涉及200人,正與中国商討如何協助他們回港。

7. 沒有湖北省留港人士的準確數字,但會嘗試接觸,並提供適當衛生指示。

8. 檢疫設施並非「隔離營」,對有人破壞暉明邨感到遺憾,將放棄使用,亦不會徵用其他未入伙公屋。

9. 物資供應相對緊張,正與業界及供應商保持聯絡,但預計新春期間情況難以改善。

‼️氣象巴打溫馨提示:林鄭戴口罩時沒有壓緊鐵線,為錯誤示範。

#香港新聞 #公共衛生情報 #武漢肺炎

https://www.facebook.com/1474101479504603/posts/2512716835643057/





沒有留言: