搜尋此網誌

2020年1月28日星期二

大埔墟火車站大量自由行紮營,這正正是香港正苦部署和正中下懷的事情

我哋話官員蠢和無腦,但其實這正正是中共和香港正苦部署和正中下懷的事情。他們的所有政策都是令帶菌者充斥香港,透過避不開的接觸和空氣傳播給香港人以遏止反送中運動,和這個國際金融中心的外國人,在無徵兆期時將病菌帶回本國散播。
别忘記這病毒的名字叫 WARS!



=====
突發 大埔墟火車站
有大量自由行紮營等睇醫生

Update: 對於有人話佢地係工人姐姐,所要要求我地Del Post。我想講:乜工人姐姐可以係街訓嫁嗎? 工人姐姐大晒牙?照推,趕佢地返僱主屋企!比佢地聚集只會增加染病機會,我亦唔見得佢地有幾衛生!


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=159949822094269&id=105971767492075



沒有留言: