搜尋此網誌

2020年5月27日星期三

藍奕邦歸位 - 要拉我嘅,咪拉囉; Are you ready to fight for your life and freedom? I am.



呢幾日係度諗,吖!可能就快無得再喺香港寫我想寫嘅歌,無人敢搵我寫歌,無人敢搵我再唱歌,我嘅作品全線成為禁歌。

甚至,香港可能好快無樂壇,可能我好快會被人拉。

諸如此類,十萬個可能。

我相信大家呢排心𥚃面對前景有十萬個問號。

但諗深一層⋯⋯

無得喺香港寫,咪返加拿大寫囉。

無得出「藍奕邦」呢個名,咪改個化名囉。

無得喺香港表演,咪喺網上表演囉,最多咪近近地喺台灣開騷,想睇咪飛過嚟睇囉。

要拉我嘅,咪拉囉。

香港人最叻係咩?咪係能屈能伸囉!路係人自己行出嚟,置之死地而後生。

今日做一個訪問,被問到我會唔會返加拿大,我話如果有一日我感覺到人身安全成問題我就會走,否則,我想留喺香港,同香港人齊上齊落。因為香港人好叻,咩都捱得過。

所以,真係,無嘢好驚,亦唔驚得咁多。驚,就倒不如盡做啦!

#光復香港時代革命
#藍奕邦歸位

https://www.facebook.com/120867424613123/posts/3284585518241282/?substory_index=0


Are you ready to fight for your life and freedom? I am.


https://www.facebook.com/120867424613123/posts/3272651239434710/?substory_index=0




沒有留言: