搜尋此網誌

2020年5月28日星期四

香港三字笑教会 - 以後要改用這種嬉笑怒罵或曲Matt的方式才能過關...吊高你阿媽過海😂

香港三字笑教会-
以後要改用這種嬉笑怒罵或曲Matt的方式才能過關...吊高你阿媽過海😂

====

28/5係一個香港重要嘅日子,梗係開返間香港三字教會慶一慶佢啦!

同大家宣佈返,今日正式成立「笑教會」。

近來興信仰宣言,笑教會冇七千人咁多,只有兩個管工同一個顧問,管工A叫管好明,管工B叫管唔明。

零會友,零奉獻,係咁多。

係黑暗時代,成為更暗黑的光同鹽,按著正字分解聖經。不忘初心 ,牢記使命 ,愛是永不超生。

            <<香港三字笑教会信仰宣言>>

(造)爱是痕久忍耐,又不暴力,爱是不分化,

不分裂,不颠覆国家政权,不做恐怖活动,

不找外国势力干预,不触动红线。

凡事理性,凡事合一,凡事中立,但未必持平。

凡事和谐,凡事交流,凡事相信,凡事包容。

爱是知难而退,令中央放心的。

爱是,永不超生。

哥林多管政协前书十三4-8上

成為唔到我哋嘅會友,都可以like同share我哋嘅Facebook,祝大家出入平安。

#每日背一次包你出入平安

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=112945623769277&id=111955423868297



沒有留言: