搜尋此網誌

2020年5月26日星期二

共產黨暗椿,個個聽劉細良話共產黨就乜都唔使做便擺平成件事,國安法通過皆大歡喜!

共產黨暗椿,個個聽劉細良話共產黨就乜都唔使做便擺平成件事,國安法通過皆大歡喜!

=======
劉細良:國安法?香港人不用怕!

01. 國安法是反中法2.0,用來對付躲在香港的紅二代政敵。
02. 國安法出台是反送中運動的小勝,成功使中共現真身。
03. 國安法是用來跟美國討價還價的工具,以香港人為人質。
04. 安裝 VPN 隱藏身分上網並將資產轉為美元。
05. 15位被捕的民主派代表人物可能會被用作制旗,判監最少半年。
06. 恒生指數還有數千點的下跌空間,港元將被狙擊。
07. 第二輪抗爭運動國際性宣傳應即展開,今次論述更強。
08. 美國正以加強上市公司審計要求及禁止美國基金投資中國股市等對付中共。最後將會引來港元沽空活動,出現金融危機。
09. 香港人肯定可以獲得比反送中更廣泛的國際支持。
10. 港共黑警已經準備好趕盡殺絕抗爭者,大家不必上街送頭。
11. 黃色經濟圈打中中共的要害,中共因而全力打擊。消費抗爭和街頭文宣才是下一步最安全可行方式。

https://www.facebook.com/100004877194937/posts/1477420669097159/

今晚好多群組都有人叫人唔好出唔好送頭,我唔知係真心定分化撚。
其實坐係度唔做嘢,諗住等外國制裁就可以光復唔到香港?無可能,自己香港自己都唔救,人哋無義務無責任要幫你。何況如果人一少,分分鐘俾國際社會以為香港人甘心接受,放棄抗爭。另外政府同建制派亦一定大做文章,話大多數民意支持立國安法,國歌法。
仲有,出得去抗爭嘅手足都有思想,會衡量,並唔係死衝爛衝,並唔係無謂犧牲。明白會擔心手足安全,但我哋要相信手足嘅智慧,總之萬事小心,不戀戰,be water。仲有一個殘酷嘅事實就是革命一定有所犧牲,作為同路人只需要支持,唔好下下講送頭,打擊士氣。
#不割席不分化
#齊上齊落
https://www.facebook.com/groups/playhard.hk/permalink/3003866103022617/



沒有留言: