搜尋此網誌

2011年12月9日星期五

福克斯新聞在俄羅斯騷亂上講大話

Fox News lies about riots in Russia
福克斯新聞在俄羅斯騷亂上講大話
2011-12-08
Protests in Russia have sprung up in reaction to the results of the Russian 2011 election. Fox news has missed the mark when covering the uproars in Moscow. The news media showed footage of riots in Greece claiming that people of Russia were upset at Vladimir Putin and his United Russia party. Is this all by design or a sincere mishap?
在俄羅斯的抗議如雨後春筍般出現,以回應2011年俄羅斯大選結。福克斯新聞已在報導莫斯科的鼓譟方面錯失良機,該新聞媒體展示希臘騷亂的錄像,聲稱俄羅斯人對普京和他的統一俄羅斯黨失望。這是否全是設計抑或誠意的不幸?


Right to Rally: Putin defends protests, slams Clinton 7,712
集會權利:普京辨護抗議、抨擊克林頓
2011-12-08


'West builds coffin to bury Russia's reputation'
“西方建棺材來埋葬俄羅斯的聲譽”
2011-12-08


研究證實福克斯新聞使你愚蠢

福克斯新聞 Bill O'Reilly 攻擊記者
 
福克斯新聞的骯髒技倆針對羅恩保羅
 
利比亞/難以置信的媒體謊言 - BBC展示印度“綠場”魚目混珠
 
為什麼沒有人信任主流傳媒
 
傳媒大騙局和最終的驚奇預測
 
主流媒體使觀眾更不知情?
 
 福克斯新聞說謊!Geraldo和福克斯被趕出華爾街落荒而逃!

英國廣播公司:少些可靠,比食人的北極熊更危險

證實:福克斯新聞使人愚笨

沒有留言: