搜尋此網誌

2020年5月23日星期六

摩擦力👍,幾難得我會認同狠人的看法 ~照睇沒有一個官不被全家密切關照住

摩擦力👍,幾難得我會認同狠人的看法
~照睇沒有一個官不被全家密切關照住
~可憐的狗狗

=====
講講狠人今晚的觀察。

狠人呢11個月,睇咗至少幾百場港共政府和獻世派舉行的記者會直播。

今晚林鄭和一眾官員的記者會,係我見過最「慌亂」的一次。

如果大家睇返片段,可以留心一下班港共官員行入來會場時的神情,你會發現咩叫「面如死灰」和「神情恍惚」。

狠人相信佢地都知道自己大難臨頭。

除咗擔心国安法勢必引起外國制裁,狠人估計佢地現在更擔心應該是:中共的清算。中共行得今日呢步,就係代表已經宣判港共官員已再無利用價值,亦都無法再信任佢地。

今日李克強的工作報告,一句都冇提過「支持特區政府」或「支持特首」.....(過去六年來都未試過咁)

在香港人眼中,佢地係出賣香港的狗官...
在中共眼中,佢地係辦事不力的奴才...

究竟中共掌握呢班賣港官員幾多黑材料?幾時會解決呢班無能的Condom?幾時又會換上新一任傀儡?

大家買定花生,拭目以待吧🤗

https://www.facebook.com/110776013598523/posts/259841032025353/

記者會

https://youtu.be/f0F7NCnEah8







沒有留言: