搜尋此網誌

2011年12月3日星期六

範龍佩會見神聖羅馬帝國的統治者卡洛斯

HERMAN VAN ROMPUY MEETS THE HOLY ROMAN EMPEROR CARLOS
範龍佩會見神聖羅馬帝國的統治者卡洛斯
2011-07-17

Jesuit trained European Union Chairman Herman Van Rompuy meets the Holy Roman Emperor, King Juan 'Farnese continuum' Carlos of Spain (the Protector of the Holy Sites of the Latin Kingdom of Jersualem) July 12th 2011.
耶穌會受訓的歐盟主席赫爾曼範龍佩在2011年7月12日會見神聖羅馬帝國的統治者,即(表面)西班牙國王胡安'法爾內塞連續'卡洛斯(拉丁王國聖地耶路撒冷的保護者)。


世四戰?秘密的德國報告詳述一個能“接管歐元區國家的經濟體”的超級歐盟

在美國的聖羅馬帝國 - "Jim Marrs"

沒有留言: