搜尋此網誌

2020年6月24日星期三

今日庭上面出現果個根本唔係陳彥霖呀媽

頸無墨、髮再生、無假美人啄、淺雙眼皮、年紀後生很多、口罩遮面,用面識别隨時找到一千幾百個,誰肯收錢便可客串陳彥霖母親。

加上連登大量打手出言嘲弄懐疑的人,毫無置疑這個是演員。




今日庭上面出現果個根本唔係陳彥霖呀媽
2020年6月24日

陳彥霖呀媽眼窩係凹入去既 今日果個明顯唔係






--------
#4
我真係唔信有狗會保護平民呀
#2
返老還童?
#7
真o個個師奶味勁好多,假o個個中年女人一個者
#39
替身條頸無墨
#13
條頸脫左墨
#23
次次出黎都唔撚同樣
#29
你遮剩對眼你都可以係李嘉欣架
#35
陳彥霖呀媽頭髮咁薄,點解識突然變厚
#56
屌,搵人扮仲要唔連戲
唔好話同相比
同上次cctvb嗰個已經唔同樣
#57
佢老母不嬲都被殺左 or 送中左,跟本唔洗再分析。
只有作賊心虛先會叫狗護送。如果佢係真老母,我地更加唔會搞手足屋企人。

======
#5
下,人因為唔開心隻眼dum咗好正常啫
#14
張相p過不能做證
#17
尊重D啦兒登神探
#22
你哋真係已經思覺失調,為反而反,好嘢
#64
角度轉下 又咁都唔同

======
#68
講過n次啦 咪俾人扔左落街xx(
手指都打到曲埋
仲有條大陸婆落黎話認返個仔
但係連名都講唔出

預左大量五毛負評洗白

真相係點 大家心裡有數

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/2077166


陳彥霖死因研訊未定審期 將傳召 10 多名證人 母親由警員陪同離開

立場報道
2020/6/24

生前曾參與反修例運動的職訓局青年學院 15 歲女生陳彥霖,去年 9 月赤裸浮屍油塘海面,事件惹來揣測。死因裁判法庭今(24 日)以非公開形式,進行研訊前檢討,主要商討傳召證人事宜。是次死因研訊主任為大律師曾藹琪,暫未定下次審期。案件主管透露,初步確認證人名單,將傳召 10 多名證人。陳彥霖母親亦有到庭,並由警員陪同登上私家車離開。
是次死因研訊以非公開形式進行,由死因裁判官高偉雄審理,主要商討傳召證人事宜。案件主管在庭外透露,初步確認證人名單,將傳召 10 多名證人。蓄啡色長髮的陳彥霖母親何女士今有到庭旁聽,並由警員陪同登上私家車離開。
陳母去年接受無綫新聞訪問稱,相信女兒是死於自殺,因閉路電視畫面顯示女兒神情有異樣,女兒於 8 月時亦曾表示聽到聲音,懷疑她有思覺失調。她又稱女兒在 7 月開始已認為反送中活動變質,因此再沒有外出派文宣。陳母要求外界不要再胡亂推測事件並放過他們一家人:「你哋日日喺度嘈,好困擾呀。我相信佢(陳彥霖)在天都好困擾呀!」
https://www.thestandnews.com/politics/%E9%99%B3%E5%BD%A5%E9%9C%96%E6%AD%BB%E5%9B%A0%E7%A0%94%E8%A8%8A%E6%9C%AA%E5%AE%9A%E5%AF%A9%E6%9C%9F-%E5%B0%87%E5%82%B3%E5%8F%AC-10-%E5%A4%9A%E5%90%8D%E8%AD%89%E4%BA%BA-%E6%AF%8D%E8%A6%AA%E7%94%B1%E8%AD%A6%E5%93%A1%E9%99%AA%E5%90%8C%E9%9B%A2%E9%96%8B/








沒有留言: