搜尋此網誌

2019年10月29日星期二

葉太殺人於無形都不是今天的事,加記老闆昨天未死,今日再得葉太的死亡之吻想唔跳樓都唔掂...

葉太殺人於無形都不是今天的事,加記老闆昨天未死,今日再得葉太的死亡之吻想唔跳樓都唔掂...

R.I.P. in advance

【Emily】葉太「加持」食店 變「裝修」之吻?
2019/10/28
【明報專訊】近期唔同政治立場嘅網民或團體,都分別發起「感謝」活動,去幫襯所謂「黃店」、 「藍店」。新民黨主席葉劉淑儀噚日亦「加持」西營盤老牌菜館「加記」,大讚餸菜鑊氣夠、分量足。葉太facebook帖文一出,即惹嚟唔少人關注,有人大讚支持,但唔少應該係黃絲網民留言,話葉太靠害,提供「罷食」食店名單畀佢哋;有人仲話葉太提供「裝修名單」畀人去破壞。

加記食店嘅故事,親中報章都有報道,話之前警方清場行動,加記向警察提供冰水,畀人影咗相放上網,老闆話生意大跌,再咁搞落去,要「申請破產,再搵層樓跳」。 報道又話,加記亦有向示威者同記者提供汽水。

葉太就話,早前趁議會工作完畢,想「加餸」慰勞吓自己,所以去加記,又話老闆娘見到佢十分熱情。葉太話點咗招牌菜「加記素小炒王」做外賣,返屋企同工人一齊分享。

葉太聞言回應:恐怖主義手段
唔少網民留言讚葉太,但有人同葉太講,話有葉太點名,「老闆話咁樣更加水洗都唔清,好快唔使做生意了」;有人更話葉太提供「裝修名單」。葉太聞言好勞氣回應,「用『 裝修』 去恐嚇『藍店』 及其顧客,這不是恐怖主義手段嗎?這不是打壓我表達意見及光顧食肆的自由嗎?這不是違反法治及人權法嗎?」
https://m.mingpao.com/pns/%E6%B8%AF%E8%81%9E/article/20191028/s00002/1572200409580/%E3%80%90emily%E3%80%91%E8%91%89%E5%A4%AA%E3%80%8C%E5%8A%A0%E6%8C%81%E3%80%8D%E9%A3%9F%E5%BA%97-%E8%AE%8A%E3%80%8C%E8%A3%9D%E4%BF%AE%E3%80%8D%E4%B9%8B%E5%90%BB









沒有留言: