搜尋此網誌

2019年10月30日星期三

黃之鋒被DQ 成國際頭條 遍及至少25個國家

黃之鋒被DQ 成國際頭條 遍及至少25個國家

*中情局造神,最差的那個叫瓜伊多。何cc和Gphone連場好戲陸續有來。
*讓全世界甚至東歐和非洲也看到中共的極權暴政専橫跋扈到甚麼地步,連地區事務也要管控,未嘗不是好事。

【#StandWithHongKong】香港 #區議會 選舉作為一個比較地區主導的 #選舉,很少受國際關注。但 #林鄭 政府誓要 #WeConnect 全球, #DQ 一名 #候選人 (#黃之鋒) 以換來全球關注,以及「推動」《#香港人權及民主法案》,可謂「用心良苦」。

美國 #參議員 Josh Hawley 在 Twitter 指:「(DQ 黃之鋒) 只係畀多個理由 #參議院 即刻推動《香港人權及民主法案》」

Josh Hawley tweet:
https://twitter.com/HawleyMO/status/1189146016571908096

https://www.facebook.com/journesis/photos/a.207546869644373/949192138813172/?type=3&theater

尼日利亞都報導
--
我反而比較在意個斯洛伐克..
--
G phone參選,擺明係公子獻頭
--
一早有PLAN B, 就係想你DQ佢
--
支那呢次真係中哂豬風計,人地就係想你DQ佢
-----
無名小伙子無啦啦升上神檯,慢慢變成同達賴喇嘛、昂山素姬同級既精神領袖#yup#
--
佢叫無啦啦??你就真係都幾無厘頭喎

坦白講果句, 我真係討厭佢, 光環向左走向右走, 但係人地反國教開始冒起, 國教被拉倒後, 佢係立法會前地講公開演說, 講左句「我地會再返黎架」, 果下有幾震撼我到今日仲記得, 係佢響起公民覺醒既鐘聲。

14年帶頭衝立法會, 當年個個泛民組織都推佢上位, time都登佢上頭版, 世界開始留意到呢個被時代選中既細路, 雖然佢係造神計劃所造出黎既偽leader, 但係佢每次既講話都起到震憤效果, 衰最後做左散水向左走向右走同做向左走向右走左Hi Hi左膠。

到依家, 走訪外國, 爭取外國支持, 同當年孫中山有咩分別??或者佢未到孫中山既高度, 但係今時今日有咁既地步, 佢肯定有出過力, 係推手之一。

咁樣叫無啦啦既話, 我真係唔知邊個係有啦啦。

歷史洪流, 總有某d特異點, 無數既偶然堆砌起黎, 必然就出現了。

不過咁, 佢絕對唔係香港人既「精神領袖」, 你咁講佢又未夠班, 只可以講佢有某程度既影響力。但係香港人唔係睇佢開飯囉
https://forum.hkgolden.com/thread/7137763/page/1


常識是地區選拔賽都唔入圍,怎有資格踢世界賽😒:

冇得踢地區賽?我去踢世界盃。佢哋一定會後悔!
黃之鋒2019/10/30
https://thestandnews.com/politics/%E5%86%87%E5%BE%97%E8%B8%A2%E5%9C%B0%E5%8D%80%E8%B3%BD-%E6%88%91%E5%8E%BB%E8%B8%A2%E4%B8%96%E7%95%8C%E7%9B%83/




沒有留言: