搜尋此網誌

2019年10月12日星期六

高登絲打發夢被圍向高登求救後失蹤1月,昨午出現發帖澄清,疑點重重被懷疑已死及户口被警甴盗用

高登絲打發夢被圍向高登求救後失蹤1月,昨午出現發帖澄清,疑點重重被懷疑已死及户口被警甴盗用

(下面相關尋人帖及澄清帖在此帖發出後半天已被删除。)

高登絲打小妹肥又酥一個月前發夢被圍向高登求救後自此失蹤,6日前有人出尋人帖後昨天下午她出現,發帖聲稱自己已經前往英國讀書暫不回來。

但帖文充滿問號被網友質疑,譬如標點符號和她過往所用的不同,她辯稱過英國後電腦沒選擇只能用拼音輸入法,卻被發現無辦法寫了'無辨法',錯誤證明不是使用拼音法;另外,嚟字又寫了高登巴絲最痛恨的5毛字'泥',加上白字數個,而網友要求她貼出在英國的處境圖作證明沒回應,之後她便深潛了。

高登巴絲懷疑小妹已被黑警所捉,挪用小妹的手機和高登户口發文降温,甚至有巴絲懷疑小妹已被殺害,事情正在發酵中。

====
[高登神探唔好入] 關於小妹肥又酥事件

首先 絲打 係一名正字向左走向右走
黃圈係同佢平時高登打字行為唔match
1)錯字太多
2)無用全形符號
3)⋯ 絲打係用3連點
4)絲打如果講高登全部人係慣咗講巴絲,如果真係巴打先會講巴打,高登唔止得巴打關心,用巴打唔合理

綠圈係病句
亦都同佢平時講野唔似。
最後無圈到嘅係,絲打一定會用高登icon 做全文結尾 ,最後係無。

最後重點係 排版完全錯向左走向右走曬
作為一個User 排版style 唔會轉

淨係睇最新嘅post 排版已經睇得出係唔同人

不過我相信絲打尚在人間
https://forum.hkgolden.com/thread/7130261ˇ/page/1

====
澄清post:
由衷感謝咁多位巴打關心,小妹9月去左英國讀書,短期唔會翻泥
https://forum.hkgolden.com/thread/7130181/page/1

----
在12小時前(即發澄清帖後約1小時)的叧ㄧ個post
突發《香港人權民主法案》修訂#37,
小妹肥又酥有這yeah美國的留言:

#yup# USA

https://forum.hkgolden.com/thread/7130187/page/2






沒有留言: