搜尋此網誌

2009年12月30日星期三

秋仔討論園地 1

小弟小上別人的blog,亦可能未懂使用此網誌設計,觀乎現有格式,似乎不能好似出邊討論區那樣,大家可聚在一區提出問題或交流,只能跟隨發文內容發言,有所局限。可能其它網誌已有,小弟大鄉里特設此版,讀者網友可選擇跨發文內容,而在此聚脚留言閒話家常,或不明時可提出詢問(看不明英文或用翻譯輭件也一頭霧水,可將一句或成段貼出提問),小弟當然不可能每樣識答,待能者捧場客幫幫手;港外網友亦可分享一下那邊景况。各方友好可以用新名、匿名或沿用出面討論區代名以互相尊重態度在此留言,無任歡迎。但因匿名留言較多,容易產生誤會,如是回應某版友某問題時,請用right click去copy及paste別人的留言,這會出現較少問題。
聖誕已過,小弟在此祝各讀者新舊曆年快樂!趨吉避兇!龍馬精神!
此網誌資料內容不必信,只要知。
此網誌資料來源未必份份可靠,讀者閣下須自行判斷,當然有糾正說法亦一定貼出。
討論時儘管看法未必相同,但請尊重別人的發言和評論。
(亦因此blog新開,得閒就將有參考價值和將來可能要跟進,而在原有討論區的舊資料搬入,故各讀者誌友需留意日期,暫時做成各位不便,請諒!)

秋仔討論園地 6

17 則留言:

匿名 說...

在下亦祝各兄台新年快樂!!!!

Autumnson 說...

大家咁話,一、二月好似多事之春(冬?),多多保重!

匿名 說...

自從批軍火走漏消息, 到制止咗飛機恐襲, 太多變數, 而家未必跟住時間表行, 都係睇定啲先... 反而佢地仲玩緊流感, 都係小心呢樣野先 ...
你買到膠性银未呀? 我揾到油麻地有公司賣喎 ... 可唔可以係度post 地址架?
我自己就買咗好多 ... 不過唔好信啲職員講果啲用法, 因為我留意到佢地既膚色有問題, 好似灰色咁, 我諗佢地用得太多喇, 其實有事先飲, 冇事真係咪掂, 始終都是抗生素, 雖則是自然抗生素但都要節制架 ...

匿名 說...

睇緊錫安長老會紀要, 所謂自由,和平, 都係佢地搞出黎.
觀乎六四事件,軍備開發,開放經濟,軍備展示,不會提升人民幣,到今日禁facebk,其實大陸政府係咪已經意會到幕後人開始入侵中国呢?

Autumnson 說...

膠狀銀可以直接去買,唔使訂咗慢慢等就最好啦,仲要快D手貼link師兄,唔係明晚UN過咗條Codex Alimentarius变成Act,都唔知准不准賣和香港會不會即刻跟?唔該哂!

Autumnson 說...

係咪已經意會到幕後人開始入侵中国呢?

有在討論區見人寫過話大陸和香港保皇党都知;以前在大問題上,覺得生果報好正義,但了解到黎生和索羅斯的隱而不宣關係,加入陰謀論因素,而家睇法都唔同哂了!

匿名 說...

the tel no is 2625 4619
they open at 2pm, u better call them to check the stock ...

匿名 說...

address : 18/F., Hamilton comm. buliding, 560 Nathan road, YMT, HK

匿名 說...

大家好~~~
祝各位新一年開心右快樂~~~

Autumnson 說...

未必跟住時間表行
Simpsons Code作者有說,對光棍最好的破壞,就是讓多些人知道,現在我地都叫做咗少少。不過,我担心他們只是延遲,二月code內所講的,尤其看見以色列消息覺得好似有關,有乜理由一月生化演習咁好的借口,唔派氧氣罩,卻到二月才開始派給全民,又唔肯解釋,果度好多個億元,不是有大單嘢內幕冇政府會咁做。雲海講過以色列莫薩德是全球最成功的特務機構,幾担心三四月。

至於膠狀銀,明日就去買,唔該哂師兄。我始終以佢來醫病,預防用維D,少服唔驚副作用。另外,豬流感病毒就算變咗種,相對惡菌都始終殺傷力有限,担心卻不是萬分担心,一定不是有心人的大陰謀;封A/C之前冇機會講,有咗最後一日貼的死者驗屍報告,除病毒外證明是細胞素風暴引致,我驚的是多人打完疫苗後,全世界就開始噴灑,黑肺死的人自己都不知什麼事,藥廠和政府很易推得一乾二淨。

Autumnson 說...

祝各位新一年開心右快樂~~~

而家最開心就是见到新朋舊識得揾上來,所以你已帶我一隻'開心'。

匿名 說...

呵呵,,過埋明天,,2010~~開始了~~~

黃金去到$11500,,以色列突然派野,比第一次美伊戰爭派的更快更多~~~

Autumnson 說...

呵呵,,

大大來到了,冇你唔成事,得閒多D來坐!

JP-CAT 說...

終於搵到喇! 哈...

多謝版主的搵咁多資料.

(等左好多日,果邊都冇開番你個post. 失望!)

Autumnson 說...

JP-CAT 提到...
終於搵到喇! 哈...

見到舊識揾到來我都由衷地開心架,冇你地睇就會冇心機揾料,所以多謝你自己就得lol;可惜而家呢個系统看不見每日有幾多人入永,但見到你地的留言都甜一甜。
果边就日日扮我開post抹黑,我就不會再返去發帖啦,903和Uwants就間中會。
總之就多謝你支持!

Autumnson 說...

匿名 提到...
the tel no is 2625 4619

師兄上面電話打咗幾次都冇人聽,可能放假倒數,今日似乎買不切了,明後日會再試。

匿名 說...

Sorry to hear that, hopefully u can buy it finally.

Btw, wishing all brothers and sisters Happy New Year !!