搜尋此網誌

2019年10月7日星期一

終於有一個有國際視野的連登仔講人話,而不是假借外國看法之名帶風向的打手

終於有一個有國際視野的連登仔講人話,而不是假借外國看法之名帶風向的打手。

====
好多和理非對國際政治零了解 卻對國際戰線走火入魔

我開係學術台係因為唔想浪費時事台版面 呢個係學術討論

第一:國際戰線從來只係其中一條戰線 而唔係我地要全部押注
美國就算過人權法 我地都係要打 你避免唔到

第二:前線手足唔係為左增加外媒好感度而存在要打國際戰線 係和理非做 前線已經豁出前途性命
你班懶撚過閪既和理非連用個Twitter都唔肯就上黎指點江山 簡直荒謬 麻煩做返自己做既野
上Twitter Reddit做文宣 問心 你自己有哂兩個accounts未:o)

第三:就算外媒 佢都有自己既立場 外媒唔一定下下同意我地 Vice versa
而且外媒唔同記者係有唔同立場 以前高登已經有人經常狙擊西方媒體入邊好多親共寫手
CNN老細係Time Warner(同支共有生意) 佢本身都一定有立場
彭博既老總彭博本身都係一條生意撚屌 唔好對外媒有不切實際既期望
稱中共「傾聽民意」 前紐約市長彭博:習近平不是獨裁者?_??_?
https://ec.ltn.com.tw/article/breakingnews/2932644
我認同要做好公關 但係因為驚外媒觀感而係度捕風捉影 係本末倒置

第四(好重要): 外國政府係因為利益加極少既正義感而決定出兵
我地話自己幾慘 點人道危機 只係提供佢地幫我地既正當性 但對佢地黎講 如果牌面爛既話
佢地唔會押注 我地要提供贏面 令美國覺得可以落注
香港早期示威同期仲有蘇丹既暴力鎮壓 講慘講人道危機 佢地直頭被姦被殺 點解香港會受關注咁多? 大家一定要意識到 單係鬥慘你永遠唔夠人鬥 大家需要明白香港位置係邊
當年波斯灣戰爭老布殊係咪因為同情科威特所以出兵??_? 唔係 係因為戰略考慮
香港既戰略價值係令全球連線對抗中共 呢個係我地俾到美國既戰略價值 歐美都係勝利球迷 我地有嬴面 佢地先會幫到出面 正如你玩SHOW HAND唔會2仔底3仔面哂冷一樣
裝唔裝修藍鋪我唔care 但係中資銀行係一定要重點針對 仲要令外媒有咁大煲咁大 佢地就係共產黨 佢地就係政權 而且佢地係係全球政府頭痛既問題 紅色資本既滲入
中資銀行象徵意義唔低過解放軍 而且易做好多 仲有 佢死幾隻黑警 幾件老解 中南海係wfc 但係搞佢核心利益 係真正既對準政權

第五:唔好盲目相信個別人士 Solomon Yue係香港既朋友 但佢只係共和黨黨團既其中一號人物
佢唔係Majority whip 唔係Majority leader
而且共和黨內係有唔同聲音 有d人相對鷹派 有d人相對無咁鷹 唔駛因為佢成日係度Tweet就當佢神咁拜
佢唔一定代表美國政界 或者GOP自己本身既意見 佢更加遠遠未去到共和黨係外交上既對外傳聲筒級數!!!!!!!!!!! 反而如果Macro Rubio 或者Cory Gardner呢d人出聲就要留意下
仲有Michelle Bachelet呢類UN垃圾又係唔駛理 UN既人權理事會如果大家了解下根本係垃圾
2019年7月10日,22個人權理事會成員國含澳大利亞、比利時、加拿大、丹麥、愛沙尼亞、芬蘭、法國、德國、冰島、日本、拉脫維亞、立陶宛、盧森堡、荷蘭、新西蘭、挪威、瑞典、瑞士、英國、奧地利、愛爾蘭與西班牙等國家共同發表聯合聲明,要求中國停止對新疆穆斯林所有侵犯人權的行為[5]。12日,包括阿爾及利亞、安哥拉、白俄羅斯、布基納法索、布隆迪、科摩羅、剛果共和國、古巴、北韓、剛果民主共和國、厄立特里亞、加蓬、老撾、緬甸、尼日利亞、菲律賓、俄羅斯、索馬里、南蘇丹、敘利亞、塔吉克斯坦、委內瑞拉、津巴布韋、沙特阿拉伯、巴基斯坦、埃及、多哥、柬埔寨、阿曼、卡塔爾、阿聯酋、巴林、蘇丹、土庫曼斯坦、科威特、喀麥隆與玻利維亞等37個國家常駐日內瓦大使聯名致函聯合國,表達對中國新疆政策的支持。他們在信中稱讚中國在人權方面取得卓越成就,並說中國在面臨來自恐怖主義和極端主義方面的嚴峻考驗之際,在新疆採取一系列防恐、防極端化的措施。
UN係由成班無人權既國家講人權 連美國都退出埋唔撚玩

第六: 事實就係 外國人實際幫到手既野好有限
外國人睇到香港新聞
咪會有10秒諗 哦 原來係咁
然後點? 咪完囉
咪同我地睇烏克蘭睇印尼睇其他國家一樣

唔通佢覺得我地好和平就會幫手叫佢地政府出兵?
最多咪係Reddit Twitter食花生 大家一定要認清楚
國際戰線係輔助 唔係我地唯一希望

第七:我地最大既外援 可能係台灣
一直以黎 中共其實嘗試分化香港同台灣 連登同PPT都極多打手有系統咁做
全世界只有台灣一個主權國家係同香港直接面對共同敵人 而且文化 語言 地理位置 接近
我地除左要打歐美戰線之外 台灣都不能少
台灣其實都可以制裁官員黑警 起碼唔俾班狗去旅行先
當然 仲有日韓 係戰略上 係我地朋友 但係我地文宣做得唔夠
韓國我唔知 但日本人係用TWITTER多 所以大家真係一定要用TWITTER
TWITTER既好處就係佢既翻譯功能好強大

第八:好多外國人比你想像中更為接受暴力
我係美國做左野好耐 美國人睇UFC睇到不知幾鳩興奮 佢地接受見血既程度遠超你地想像
大學生飲醉酒打交就算名校都大撚把 好多人覺得好正常[sosad]
而且好多人本身有military background 佢地知道係必要情況下暴力係可以解決問題
佢地甚至好多人問緊呢個究竟係protest定revolution 香港班淺黃未見過大蛇屙尿就唔好以己度人
裝修就搞到人權法PASS唔到 你當美國政客弱智? [sosad] 奧巴馬咁撚左膠對住越戰老兵都要講Welcome home啦
大佬呀裝修其實係國際上真係好少事

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1632506






沒有留言: